  • Data: 2010-06-24 08:08:29
    Temat: Re: Hugin - problem
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2010 20:18, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Ściągnąłem byłem ostatniego Hugina, do tego autopano z tej strony:
    > http://tksharpless.net/
    > Wcztuję zdjęcia, widać, że autopano się uruchamia, tylko że efektu
    > brak, tj. Hugin zawsze mówi, że nie ma punktów wspólnych. O co biega,
    > to wszystko musi chodzić na Win7 32 bitowym, ale procek 64. Może mnie
    > ktoś poratować skąd ściągnąć działające elementy.

    Moim zdaniem masz problem z ustawieniami wykrywania punktów kontrolnych:

    Plik -> Ustawienia -> Wykrywanie punktów kontrolnych -> tu edytujesz
    ustawienia danego wykrywacza, u ciebie Autopano, sprawdź przed
    wszystkim ścieżkę do programu.

    Też coś takiego miałem przy którejś instalacji Hugina znajomemu na
    Windowsie (sam nie używam Win), program instalacyjny pytał czy dać
    domyślne ustawienia programu i kliknąłem "tak" i potem wszystko było ok.

    Pzdr,

    --
    Michał