    From: Bartess <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Hugin - automatyczne wyznaczanie punktów
    Date: Thu, 21 Jan 2010 12:21:55 -0800 (PST)

    On 21 Sty, 17:39, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > potrafi np takie  , ale te skladalem akurat ptgui
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-16
    >
    > robilem dla testow huginem na poczatku ale b szybko zrezygnowalem
    > gdyz ....psocil.
    >
    > potrafil zlozyc bezblednie trudna panorame , a na innej pozornie
    > latwiejszej sie wykladal.
    >
    > szczegolow nastaw w tej chwili nie pamietam
    > zwroc uwage zeby krawedzie zdjec zachodzily na siebie co najmniej ok
    > 20 %  i droga prob i bledow zmieniaj ogniskowa.
    > ze zlozeniem plaskiej tez miewal klopoty.
    > zainstalowalem wszystko jak leci w programie i to wystarczylo do
> [...]

    WOW... kopara opada... Czy możesz zdradzić receptę na wykonanie takiej
    panoramy? Jakie parametry w programie trzeba ustawić? No i jak później
    zrobić takiego flasha pełnoekranowego? O ile to nie tajemnica :-). Są
    gdzieś jakieś instrukcje albo tutoriale i jak ich szukać? Coś się
    zanosi na zakup głowicy lub bardziej prawdopodobne - zlecenie
    wykonania teściowi-majsterkowiczowi ;-).

    Na razie na szybko wrzuciłem do Hugina zdjęcia jakie zrobiłem ze
    szczytu Babiej Góry. Program poskładał to dobrze, punkty wyznaczone
    przez Autopano, ale zauważyłem na podglądzie punktów, że punkty są
    skupione na niewielkim obszarze. Hm...

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.