  • Data: 2014-06-03 12:47:38
    Temat: Re: Hub usb w monitorze - czy przydatny?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    666 <j...@g...pl> wrote:

    > Zastanawiam się nad nowym monitorem i jedną z różnic pomiędzy wybranymi modelami
    jest mały hub HUB w monitorze.
    > Jedno In, tylko dwa Out.
    > No i tak myślę, do czego to by się mogło przydać?

    Mi się bardzo przydaje. Do wszystkiego, po prostu mam USB przy monitorze.
    Z tyłu monitora dwa USB do podpięcia myszy i klawiatury, z boku czasami
    wetknie się pendrive albo podładuje telefon. Używam tego w pracy, jako
    podstawowego monitora (podpinam laptopa), jak muszę gdzieś wziąć laptopa
    to odpinam tylko jedno USB, a nie pierdyliard.

    > I nie bardzo rozumiem podział na In oraz Out - przecież złącze USB pracuje w obie
    strony?

    No nie pracuje :) Masz wejście (z kompa) i wyjścia na urządzenia.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/