  • 31. Data: 2019-09-19 14:35:59
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: p...@g...com

    --Ale czy ta aktualizacja EMUI zastąpi wyższą wersję Androida?

    tak, P20/lite/pro jest na liście uppgrade do 10-tki

  • 32. Data: 2019-09-20 08:49:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 września 2019 16:57:52 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Raczej dlaczego na newsach nie znajdziesz już nikogo normalnego :)
    > --
    > Ja
    Ja myślę że własnie normalni zaczęli korzystać z normalnego, wygodnego i
    uniwersalnego narzędzia a czytniki które spełniały swoją role lata temu powoli
    trafiają do lamusa.

  • 33. Data: 2019-09-20 09:59:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2019 23:49:59 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ja myślę że własnie normalni zaczęli korzystać z normalnego, wygodnego i
    uniwersalnego narzędzia a czytniki które spełniały swoją role lata temu powoli
    trafiają do lamusa.

    Używaj programów Microsoftu, aplikacji Googla, kupuj w Amazonie. A potem
    idź na demonstrację przeciw globalizacji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2019-09-20 10:00:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]
    trafiają do lamusa.

    Używaj programów Microsoftu, aplikacji Googla, kupuj w Amazonie. A potem
    idź na demonstrację przeciw globalizacji albo poskarż się na Fejsbuku
    jak to cię wszyscy szpiegują i spamują :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2019-09-20 10:16:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 10:00:55 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Używaj programów Microsoftu, aplikacji Googla, kupuj w Amazonie. A potem
    > idź na demonstrację przeciw globalizacji albo poskarż się na Fejsbuku
    > jak to cię wszyscy szpiegują i spamują :)

    Takie czasy i trzeba przywyknąć i starać się z tym żyć.

  • 36. Data: 2019-09-20 11:10:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 01:16:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Takie czasy i trzeba przywyknąć i starać się z tym żyć.

    Lepiej powiedz że jesteś zbyt leniwy by skorzystać z alternatywnych
    rozwiązań, ktore są na wyciągnięcie ręki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 37. Data: 2019-09-20 11:58:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 11:10:49 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Lepiej powiedz że jesteś zbyt leniwy by skorzystać z alternatywnych
    > rozwiązań, ktore są na wyciągnięcie ręki.

    Daj mi alternatywne rozwiązanie do grup dyskusyjnych ale takie żeby:
    -synchronizowało(zaznaczało nieprzeczytane, odznaczało przeczytane) posty jak
    korzystam naprzemiennie z telefonu, dwóch komputerów stacjonarnych, tableta
    niezależnie tez od tego jakie tam systemy operacyjne mam zainstalowane
    -taki dodatkowy wymóg że nic tantalować i konfigurować nie muszę to już fanaberia
    pewnie nazwiesz więc to pomińmy?

  • 38. Data: 2019-09-20 12:01:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 11:10:49 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Lepiej powiedz że jesteś zbyt leniwy by skorzystać z alternatywnych
    > rozwiązań, ktore są na wyciągnięcie ręki.

    Albo inaczej:
    Napisz proszę jaki widzisz wady w korzystaniu z google groups?
    Jedna czyli niechęć do Google już wcześniej wymieniłeś podaj jeszcze jakięś
    Takie techniczne najlepiej, ideowe może pomińmy na potrzeby tej dyskusji.

  • 39. Data: 2019-09-20 12:23:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 02:58:27 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    niezależnie tez od tego jakie tam systemy operacyjne mam zainstalowane
    Wcale tego nie potrzebujesz. Możesz korzystać z newsów tylko w jednym
    miejscu za to dobrze, z namysłem i bez pośpiechu. I newsom i tobie to
    wyjdzie na dobre.

    > -taki dodatkowy wymóg że nic tantalować i konfigurować nie muszę to już fanaberia
    pewnie nazwiesz więc to pomińmy?
    No wiesz, jak chcesz używać samograjów to sprzedaj rozum na Allegro.
    Napisz "nówka nie śmigana, brak śladów użycia, sprzedam tanio lub
    zamienię na komórę". Będziesz wielokomórkowcem wreszcie :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2019-09-20 12:32:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 03:01:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > Takie techniczne najlepiej, ideowe może pomińmy na potrzeby tej dyskusji.

    Było wałkowne ze sto razy. Przeszukaj archiwum googlenews bo do tego się
    akurat nadaje. Na szybko - wygoda korzystania z googlenews w porównaniu
    z dowolnym czytnikiem wyspecjalizowanym jest żadna. Zwłaszcza kiedy
    udzielasz się na wielu grupach. To akurat mi wisi bo kłopot po twojej
    stronie. A drugie - gdy piszesz przez googlenews, twój post nie ma
    znaczników nowego wiersza po kilkudziesięciu znakach. Skutek jest taki
    że na panoramicznym ekranie mam tekst od lewej do prawej krawędzi i mało
    sobie głowy nie ukręcam kiedy chcę go przeczytać a dojechawszy do prawej
    krawędzi zapominam co było przy lewej :), zamiast zgrabnej szpalty
    długiej na ~70 znaków którą ogarniam jednym spojrzeniem. A jesteś ty i
    inni góglarze zbyt leniwi by tekst samemu przenosić do nowej linii.
    Jest jeszcze kilka innych, mniej istotnych szczegółów, znajdź je sam.
    --
    Jacek
    I hate haters.