  • 21. Data: 2019-09-18 17:29:42
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-18 o 12:49, Trybun pisze:

    > Zależy jak długo planujesz używać tego sprzętu. Huawei robi dobre
    > telefony, wada jest zasadniczo jedna - nie aktualizuje ich.

    Bredzisz.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2019-09-18 18:03:28
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Jutro zakup, dziś jeszcze postanowiłem poczytać o innych modelach, biorę pod
    uwagę
    ten mój Y6 z 2019 roku, czytam tez o P20 Lite i co jakiś czas zerkam na
    informację w sieci o Xiaomi Redmi 7 Note
    Pewnie z każdego z nich będe zadowolony, bo aż tak wiele od telefonu nie
    wymagam

  • 23. Data: 2019-09-19 07:47:22
    Od: p...@g...com

    --ten mój Y6 z 2019 roku, czytam tez o P20 Lite i co jakiś czas zerkam na
    informację w sieci o Xiaomi Redmi 7 Note. Pewnie z każdego z nich będe zadowolony, bo
    aż tak wiele od telefonu nie wymagam

    mialem huawei ale ich nakladka mi sie nie podoba, xiaomi lezy w szufladzie wersja
    3/32 i czeka na swoj moment (550 pln na olx) teraz uzywam mi a2 lite z android one i
    nie znalazlem slabych punktow

  • 24. Data: 2019-09-19 08:58:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-18 16:34, Trybun wrote:

    > Pewnie ten  P20 to jakiś sprzęt z wyższej półki, to i jest
    > aktualizowany.  Choć i to nie musi być regułą bo gdy kupowałem ten
    > tablet to też był niczego sobie. Wątkotwórca będzie najlepiej wiedział
    > czy ten telefon który ma aktualnie był przez producenta aktualizowany
    > czy nie.  Ja ze względu na złe doświadczenia z tą firmą  nie biorę pod
    > uwagę takiego w sumie dość udanego modelu jak Mate 20lite, ma wszystko
    > czego potrzebuję, tylko ta obawa o aktualizacje..

    Raczej się starają - zwłaszcza przy obecnej atmosferze wokół Huawei.
    https://www.gsmmaniak.pl/1036410/lista-smartfonow-hu
    awei-z-aktualizacja-do-emui-10/

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2019-09-19 09:01:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-19 07:47, p...@g...com wrote:
    > mialem huawei ale ich nakladka mi sie nie podoba

    Po przestawieniu ekranu na styl klasyczny (standardowy jest iOSowo
    nieużywalny imho) nie widzę wad w stosunku do mojego poprzedniego Nexusa
    5x :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 26. Data: 2019-09-19 09:45:13
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    mialem huawei ale ich nakladka mi sie nie podoba, xiaomi lezy w szufladzie
    wersja 3/32 i czeka na swoj moment (550 pln na olx) teraz uzywam mi a2 lite
    z android one i nie znalazlem slabych punktow

    mi a2 lite nie ma szybkiego ładowania, to dla mnie duzy minus. Jakie
    zastrzeżenia miałeś do redmi 7 note?

  • 27. Data: 2019-09-19 12:14:09
    Od: p...@g...com

    --mi a2 lite nie ma szybkiego ładowania, to dla mnie duzy minus.

    a skąd te rewelacje ? 4000mAh battery Fast charging (5V/2A over Micro-USB)

    --Jakie zastrzeżenia miałeś do redmi 7 note?

    usb-c, wszystkie moje urzadzenia aparaty, telefony, tablety maja micro-usb wiec
    zacznie sie cyrk z kablami, przejsciowkami itp

    shared dual sim, wersja 32GB to niestety malo bo aktualnie mam zajete 28/64 i 25/128
    bo nie wszystko da rade przeniesc na karte

    nie ma android one a cenie sobie brak bloatware od xiaomi

    a2 lite sie starzeje ale zdecyduje google czyli update (lub nie) na queen cake, wtedy
    note ma szanse wyjsc z szuflady :-)

  • 28. Data: 2019-09-19 12:57:41
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    --mi a2 lite nie ma szybkiego ładowania, to dla mnie duzy minus.

    a skąd te rewelacje ? 4000mAh battery Fast charging (5V/2A over Micro-USB)

    No nie wiedziałem, człowiek czyta a informację są rozbierzne, swoje
    rewelacje czerpałem stąd:
    https://www.mgsm.pl/pl/katalog/xiaomi/mia2lite/
    Na dole jest info:
    "Szybkie ładowanie" - ... i czerwony krzyżyk że brak

    --Jakie zastrzeżenia miałeś do redmi 7 note?
    usb-c, wszystkie moje urzadzenia aparaty, telefony, tablety maja micro-usb
    wiec zacznie sie cyrk z kablami, przejsciowkami itp

    Juz miałem wychodzić do MediaExpert po zakup ale dobrze że doczytałem to co
    napisałeś. W sumie u mnie w domu tez wszystko pod micro-usb. A i telefonów
    domowników dużo i wszystkie tez pod micro-usb, a ładowarki mam bardzo
    porządne, nie oszczędzałem na tym. Poczytałem i zamówiłem przez internet (do
    odbioru w media, wiem ze drogo, ale z ewentualna gwarancją przynajmniej będe
    miał blisko) xiaomi mi a2 lite, jak nie zapomnę zdam swoje pierwsze wrażenia

    Dzięki za porady, jednak zdarzaja się tu pomocne osoby a nie jakieś bzdety o
    kodowaniu

  • 29. Data: 2019-09-19 13:15:14
    Od: p...@g...com

    --"Szybkie ładowanie" - ... i czerwony krzyżyk że brak

    wszyscy myślą o quick charge

    btw fast charge widzialem pierwszy raz w samsungu s7 edge i spokojnie daje rade

    --Dzięki za porady, jednak zdarzaja się tu pomocne osoby a nie jakieś bzdety o
    kodowaniu

    spoko, uzywam google groups i mi to zwisa :-)

  • 30. Data: 2019-09-19 14:01:03
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 19.09.2019 o 08:58, Mirek Ptak pisze:

    > Raczej się starają - zwłaszcza przy obecnej atmosferze wokół Huawei.
    > https://www.gsmmaniak.pl/1036410/lista-smartfonow-hu
    awei-z-aktualizacja-do-emui-10/

    > Pozdrawiam - Mirek

    Ale czy ta aktualizacja EMUI zastąpi wyższą wersję Androida? Andek to
    podstawa, po jakichś 3-4 latach bez aktualizacji androida telefon traci
    pełnosprawność średnio licząc na jakieś 50%