-
1. Data: 2010-02-23 22:25:47
Temat: Hothatch, rocznik około 2000
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i
dostępność jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.
Chodzi o małe, lekkie, przednionapędowe auta z mocnymi, wolnossącymi
silnikami poniżej 2.0 (ewentualnie poniżej 1.6) o jak najlepszych osiągach.
Istotna jest też dostępność sportowych gratów w przyzwoitych cenach,
kompatybilność z niższymi modelami (tanie części) i ogólnie jakieś
niezbyt drogie utrzymanie w warunkach rajdowych (głównie żeby
zawieszenie nie było zbyt delikatne).
Cena zakupu najlepiej tak do 15000zł - im mniej tym lepiej.
Plusem będzie sportowa homologacja FIA w grupie N (ale bez tego też da
się żyć).
Póki co znalazłem następujące (w kolejności od tego który najbardziej mi
się podoba), coś jeszcze warto dorzucić do listy?
Clio II RS 2.0 :
+ bardzo mocny silnik
+ dobre prowadzenie
- drogi w zakupie i utrzymaniu
Astra II OPC 2.0
+ popularna, dostępne części
+ mocny silnik, dobre osiągi
- droga w zakupie
Peugeot 206 S16 2.0
+ tanie nawet młodsze roczniki
- słaby silnik
- mało popularny w rajdach
Honda Civic VI Type-R 1.6
+ tani w zakupie
- drogie części
- mało wytrzymałe i drogie w utrzymaniu zawieszenie
-
2. Data: 2010-02-23 23:04:38
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Tomasz Pyra pisze:
> Cena zakupu najlepiej tak do 15000zł - im mniej tym lepiej.
>
Tu może być problem.
> Póki co znalazłem następujące (w kolejności od tego który najbardziej mi
> się podoba), coś jeszcze warto dorzucić do listy?
>
> Clio II RS 2.0 :
> + bardzo mocny silnik
> + dobre prowadzenie
> - drogi w zakupie i utrzymaniu
> Peugeot 206 S16 2.0
> + tanie nawet młodsze roczniki
> - słaby silnik
> - mało popularny w rajdach
No, do tej listy, bezapelacyjnie dopisałbym 306-tkę w wersji Gti6 i
bliźniaczą Cytrynę Xsara VTS.
Z tym małym "ale", że szukać trzeba na zachód od Odry.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż
-
3. Data: 2010-02-23 23:51:50
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: DoQ <p...@g...com>
Tomasz Pyra pisze:
> Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
> opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i
> dostępność jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.
306 GTI. XU10J4RS to sprawdzona, udana jednostka.
I graty do 306 cenowo nie zabijają.
Pozdrawiam
Pawel
-
4. Data: 2010-02-24 11:07:24
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: "Inead" <a...@g...pl>
"Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
news:hm1hq8$mmg$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
> opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i dostępność
> jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.
>
> Chodzi o małe, lekkie, przednionapędowe auta z mocnymi, wolnossącymi
> silnikami poniżej 2.0 (ewentualnie poniżej 1.6) o jak najlepszych
> osiągach.
Poszukaj Corollki TTE.
http://www.youtube.com/watch?v=110qJLoQC2U
tutaj masz fragment Motorvision z tym autem. Prowadzący wtedy zachwycal się
zawiechą i precyzja prowadzenia. Tyle że znalezienie tego auta w stanie "do
jazdy" graniczy z cudem
-
5. Data: 2010-02-24 22:18:46
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: "newsy" <j...@o...eu>
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:hm1hq8$mmg$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
> opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i dostępność
> jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.
Co prawda nie wolnossący ale polecam:
http://forum.corollaclub.pl/viewtopic.php?t=22756&si
d=868f516ae7fad31734ee5c91741705ce
-
6. Data: 2010-02-25 09:08:30
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: "Inead" <a...@g...pl>
"newsy" <j...@o...eu> wrote in message news:hm4543$rbp$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:hm1hq8$mmg$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
>> opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i
>> dostępność jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych
>> egzemplarzy.
>
> Co prawda nie wolnossący ale polecam:
> http://forum.corollaclub.pl/viewtopic.php?t=22756&si
d=868f516ae7fad31734ee5c91741705ce
Super sprawa ta towja rolka maro tyle, że on chyba nie ma tyle kasy. Prawde
mówiąc ja sam się zastanawiałem nad zakupem twojego auta z cc ale kobita,
remont mieszkania nowe meble ......itd. Ech to zycie ;-)
-
7. Data: 2010-02-25 22:00:40
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 23.02.2010 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
> Cena zakupu najlepiej tak do 15000zł - im mniej tym lepiej.
>
> Plusem będzie sportowa homologacja FIA w grupie N (ale bez tego też da
> się żyć).
>
> Póki co znalazłem następujące (w kolejności od tego który najbardziej mi
> się podoba), coś jeszcze warto dorzucić do listy?
>
> Clio II RS 2.0 :
> + bardzo mocny silnik
> + dobre prowadzenie
> - drogi w zakupie i utrzymaniu
Nie do znalezienia praktycznie za ~15 kPLN zdrowa sztuka. OGladalem
wstepnie jedna (Wroclaw) ktora budzila jakies nadzieje... ale skonczylem
w czyms o rozmiar wiekszym ;-)
Mam chyba namiar na kilka sztuk CS do obejrzenia. Jak coś to nick na
gmail kom.
> Astra II OPC 2.0
> + popularna, dostępne części
> + mocny silnik, dobre osiągi
> - droga w zakupie
Nie wypowiadam sie ale jakos nie widac tego w KJSach ;)
> Peugeot 206 S16 2.0
> + tanie nawet młodsze roczniki
> - słaby silnik
> - mało popularny w rajdach
J.W. Poza tym minusem jest silnik, jezeli juz to RC szukac ale jeszcze
trudniej trafic niz Clio Szprot.
> Honda Civic VI Type-R 1.6
> + tani w zakupie
> - drogie części
> - mało wytrzymałe i drogie w utrzymaniu zawieszenie
Zdrowe egzemplarze nie wystepuja za 15 kPLN.
Myslales, zeby szukac Saxo VTS/106 S16 ?
Pozdrawiam,
--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net
-
8. Data: 2010-02-25 22:01:55
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 23.02.2010 Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> napisał/a:
>
>> Póki co znalazłem następujące (w kolejności od tego który najbardziej mi
>> się podoba), coś jeszcze warto dorzucić do listy?
>>
>> Clio II RS 2.0 :
>> + bardzo mocny silnik
>> + dobre prowadzenie
>> - drogi w zakupie i utrzymaniu
>> Peugeot 206 S16 2.0
>> + tanie nawet młodsze roczniki
>> - słaby silnik
>> - mało popularny w rajdach
>
> No, do tej listy, bezapelacyjnie dopisałbym 306-tkę w wersji Gti6 i
> bliźniaczą Cytrynę Xsara VTS.
> Z tym małym "ale", że szukać trzeba na zachód od Odry.
Bliźniaczo to one się różnią skrzyniami biegów ;-)
--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net
-
9. Data: 2010-02-25 22:14:52
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
newsy pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:hm1hq8$mmg$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
>> opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i dostępność
>> jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.
>
> Co prawda nie wolnossący ale polecam:
> http://forum.corollaclub.pl/viewtopic.php?t=22756&si
d=868f516ae7fad31734ee5c91741705ce
No ładne autko, czytałem o nim trochę, natomiast do sportu to się za
bardzo nie nadaje - auto musi być zgodne z homologacją, a nie takie
dowolne mody.
Dodatkowo pojemność przeliczeniowa takiego cuda to ponad 2.2 litra, a
więc jednak nie będzie konkurencyjny w klasie 2000+.
-
10. Data: 2010-02-25 22:23:33
Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
Od: Alex81 <a...@g...com>
On 25 Lut, 22:00, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
wrote:
> > Astra II OPC 2.0
> > + popularna, dost pne cz ci
> > + mocny silnik, dobre osi gi
> > - droga w zakupie
>
> Nie wypowiadam sie ale jakos nie widac tego w KJSach ;)
Po prostu wolnossacych OPC bylo malo - bodajze tylko 3000 sztuk w
1999. ZTCP pozniej produkowano tylko wersje OPC z turbo, o mocy
192/200KM, w zaleznosci od rocznika.
--
pzdr
Alex