  • 11. Data: 2010-02-25 22:48:39
    Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Bliźniaczo to one się różnią skrzyniami biegów ;-)

    Hmm, dla Tomka, to chyba bez różnicy. Jedno i drugie będzie zap...ać. ;)
    BTW. Moc (wg różnych źródeł) niby przy tym samym silniku też podawana
    jest różna (167 vs 163KM).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-02-25 22:49:21
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 25.02.2010 Alex81 <a...@g...com> napisał/a:

    > Po prostu wolnossacych OPC bylo malo - bodajze tylko 3000 sztuk w
    > 1999. ZTCP pozniej produkowano tylko wersje OPC z turbo, o mocy
    > 192/200KM, w zaleznosci od rocznika.

    Widziałem OPC z 2000 roku N/A 160 KM. Chociaz to jakies mobile.de czy
    cos wiec byc moze produkcja 1999 a rejestracja 2000.

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 13. Data: 2010-02-25 23:05:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Hmm, dla Tomka, to chyba bez różnicy. Jedno i drugie będzie zap...ać. ;)
    > BTW. Moc (wg różnych źródeł) niby przy tym samym silniku też podawana
    > jest różna (167 vs 163KM).

    167 ma XU10J4RS w Xsarze2 :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-02-25 23:12:37
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 25.02.2010 Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> napisał/a:

    > Hmm, dla Tomka, to chyba bez różnicy. Jedno i drugie będzie zap...ać. ;)

    Z tym zapierdalaniem to roznie jest. Nie kopie w plecy, nie robi na mnie
    zadnego wrazenia jezeli chodzi o 0-100. Duzo fajniej 100-180 na
    niemieckiej autostradzie oczywiscie :->

    > BTW. Moc (wg różnych źródeł) niby przy tym samym silniku też podawana
    > jest różna (167 vs 163KM).

    Mocniejsze podobno byly Xsary po lifcie.

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 15. Data: 2010-02-25 23:37:23
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Clio II RS 2.0 :
    > + bardzo mocny silnik
    > + dobre prowadzenie
    > - drogi w zakupie i utrzymaniu

    Mialem clio z 2002r. sprzedalem wlasnie ze wzgledu na droga
    eksploatacje... spalanie 12-13L w wawie przy dynamicznej jezdzie, no i
    drogie czesci, i ciagle cos... zrobilem nim w 10 miesiecy ok 25kkm i
    sprzedalem

    Ostatnio w CH widzialem ladna sztuke delikatnie uderzona przodem 7k zl z
    formalnosciami wyszlo by ok 11-12k
    Szukaj nie w polsce a cos znajdziesz.