    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Date: Tue, 13 Sep 2011 15:55:46 +0000 (UTC)

    Pan J.F. napisał:

    > A to niekoniecznie jest takie dobre.

    Jak dla mnie, to nawet bardzo dobre.

    > Minie 5 lat, bedziesz sie moze dziwil jak mogles zyc w tym
    > sredniowieczu, teraz dzwonisz pod darmowy numer, zamawiasz cos,
    > koszt ci sie dolicza do rachunku, rachunek bank reguluje
    > automatycznie .. czemusmy na to nie wpadli 100 lat temu ?

    Bo sto lat temu ludzie byli mądrzejsi. Nie mam najmniejszej ochoty
    na dzwonienie pod darmowe numery, które to dzwonienie skutkować
    będzie dopisaniem mi czegoś do rachunku (mój operator wcisnął mi
    ostatnio taką taryfę, w której wszystkie numery są darmowe, ale
    mnie to i tak nie wzrusza). Nie mam zamiaru zawierać żadnych umów
    kupna-sprzedaży z rozmową przez telefon jako jedyną podstawą.
    Operatorzy telekomunikacyjni są na samym końcu listy podmiotów,
    do których mam zauwanie. Najchętniej, to bym miał wszystko
    w prepaidach, gdyby tylko się tak dało.

    > Do tej pory zarzut byl raczej nie ze w ogole, tylko ze przypadkowa
    > akcja moze wyzwolic dzialanie.

    Ale *mój* zarzut jest bardziej ogólny.

    > A tu sie zgadzamy - te usluge akurat mozna tak wlasnie zorganizowac
    > i nie trzeba nic zmieniac.

    Jak to "nie trzeba nic zmieniać"? Chyba nikt takiej usługi jeszcze nie
    zorganizował.

    > Akurat sam proponujesz spam. Bedziesz potem odbieral w srodku nocy
    > polaczenia reklamujace srodki nasenne pod numerem 700-DOBRYSEN :-)

    Proponuję, pochwalam i sam się sobie dziwię. Ale wolę spam z propozycją
    kupna tabletek na sen za stówę, niż gdzy mi ktoś wprost wyciąga stówę
    z portfela.

    > W samym obciazaniu abonenta jeszcze spamu immanentnie nie ma :-)

    Ale spam to nie jest najgorsza rzecz, jaką człowiek człowiekowi może
    zrobić. Spam potrafię skutecznie blokować, nocne telefony też mogę.
    Ale dopisywania kolejnych pozycji do rachunku telefonicznego sam nie
    zablokuję, o ile nie będzie do tego prawnych regulacji.

    > Nie wazne co, ludzie i tak horoskopy lubia i sa chetni za nie
    > zaplacic :-)

    Inicjator wątku nie był chętny. Nie lubi? Dziwny jakiś.

    --
    Jarek