  • 11. Data: 2012-01-20 20:46:36
    Temat: Re: Honda z CBS zimą
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 19-01-2012 o 18:05:55 Michał Pysz <p...@w...pl> napisał(a):

    > Narazie używam roweru w którym hamulce mam niezależne więc sobie radzę,
    > używam głównie przedniego ale czasem sam tył.
    > W skuterze się boję, że mi tego tyłu braknie.

    W SH300 rozkład sił i mas jest taki, że i tak najpierw zaczyna odjeżdżać
    tył. Ja mam ok. kilometra po względnie białym do krajówki i jeżdżę. Z
    wolna i z ostrożna. Ale u mnie to wiocha, ruch niewielki. W mieście po
    śniegu to bym wolał nie.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na sprzedaż]

  • 12. Data: 2012-01-20 21:02:10
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Nikanor"

[...]

    A oponki masz w standardzie cy cos na zime???
    Bo u mnie w malagutku trudno dosc zerwac tylne kółko przy hamowaniu.

    Tytus

  • 13. Data: 2012-01-23 07:43:26
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2012, 22:02:10 UTC+1 użytkownik Tytus z domQ napisał:

    > Bo u mnie w malagutku trudno dosc zerwac tylne kółko przy hamowaniu.
    Hamulec napraw...

    pzdr, dr
    525/14/400

  • 14. Data: 2012-01-23 07:51:55
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Tytus z domQ napisał(a):
    > Bo u mnie w malagutku trudno dosc zerwac tylne kółko przy hamowaniu.

    Pewnie olej z lidla masz.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2012-01-24 20:23:04
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości grup
    > Pewnie olej z lidla masz.

    W hamulcu? Jakby byl z lidla to by nie dzialal (znaczy ten olej by nie
    dzialal) - czyli hamulec by hamowal (czyli by dzialal). Czyli ma dobry olej
    w hamulcu - markowy. Czyli nie zawsze lepszy olej to dobrze.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2012-01-25 20:27:36
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2012-01-23 08:51, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Pewnie olej z lidla masz.

    albo kawaski jak "coniektórzy" ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=xIl45f6i1PU&feature=p
    layer_embedded#!