  • 1. Data: 2012-01-18 09:53:08
    Temat: Drift2...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    ...na samochodach juz wrzucili a tu nic:)
    http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA
    jak na reklamówkę to spory budźet i dobra robota....
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2012-01-18 10:20:47
    Temat: Re: Drift2...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-18, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > ...na samochodach juz wrzucili a tu nic:)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA
    > jak na reklamówkę to spory budźet i dobra robota....

    A ja przez caly film sie zastanawialem, ze niezlego kierowce maja, ze
    dacha nie zaliczyl i na koncu sie zawiodlem ;-)

    PS. Widzicie? Motury na Motulu jezdza!!!
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-18 10:27:50
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > PS. Widzicie? Motury na Motulu jezdza!!!

    I dla tego sie tak slizgaja.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-01-18 10:32:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-18, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > I dla tego sie tak slizgaja.

    Aaaaaaa...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-01-18 10:51:48
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    > I dla tego sie tak slizgaja.

    Pewnie panewki...
    ;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2012-01-19 11:23:20
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Sty, 10:53, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > ...na samochodach juz wrzucili a tu nic:)http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA
    > jak na reklamówkę to spory budźet i dobra robota....

    Pytanie do wiedzacych wiecej: czy ten Triumphy maja standardowo tak
    dlugie wahacze, czy to jakies specjalne wersje?

    --
    amos

  • 7. Data: 2012-01-19 11:26:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, amos <g...@g...com> wrote:
    nic:)http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA

    > Pytanie do wiedzacych wiecej: czy ten Triumphy maja standardowo tak
    > dlugie wahacze, czy to jakies specjalne wersje?

    Specjalnie do driftu, ciezej hajsajda zaliczyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-03-07 18:29:36
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    Powiedzcie znający się na rzeczy po co jest to driftowanie na asfalcie?
    Przecież normalnie da się szybciej jechać. Driftem jadą żużlowcy i rajdowcy,
    ale tylko po szutrze. Na dcinkach asfaltowych lecą normalnie. Cały ten drift
    to tylko po to żeby bardziej sexy było?

    Marek

  • 9. Data: 2012-03-08 08:31:15
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 07.03.2012 19:29, - MarusC wrote:
> [...]
    > ale tylko po szutrze. Na dcinkach asfaltowych lecą normalnie. Cały ten drift

    Trochę tak, ale to też ważne ćwiczenie, które uczy kiedy tył zaczyna się
    ślizgać i pozwala to zjawisko kontrolować i wykorzystywać. Można
    zacieśnić w ten sposób zakręt. Polecam uważniej przyjrzeć się jakimś
    wyścigom motocyklowym na asfalcie - wielu zawodników to wykorzystuje,
    oczywiście nie w tak spektakularny sposób jak stunterzy :)

    Dobra kontrola tylnego hamulca i jego wyczucie zdecydowanie się przydaje.

    Tu wygrzebałem suchara ilustrującego ten przykład:
    http://www.youtube.com/watch?v=4GHDnhb6zok

    Ten gość oczywiście się bawi, ale też widać dobrze jak szybko można
    motocykl ustawić do skrętu w ten sposób.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 10. Data: 2012-03-08 08:38:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-07 19:29, - MarusC pisze:
> [...]
    > ale tylko po szutrze. Na dcinkach asfaltowych lecą normalnie. Cały ten drift

    A po co Ci motocykl skoro rownie szybko ale jednak wygodniej mozna
    podrozowac InterCity ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!