-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
Date: Sun, 31 Jan 2010 20:44:43 +0100
Organization: -
Lines: 96
Message-ID: <l...@4...com>
References: <hjt4d3$6ma$1@inews.gazeta.pl>
<5...@l...googlegroups.com>
<h...@4...com>
<5...@c...googlegroups.com>
<l...@4...com>
<6...@r...googlegroups.com>
<t...@4...com>
<b...@h...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264967083 6076 82.143.187.50 (31 Jan 2010 19:44:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Jan 2010 19:44:43 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251488
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 31 Jan 2010 08:51:01 -0800 (PST), JAM wrote:
>On Jan 31, 3:37 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> No tak, myslalem o rzedowym, a tu V-ka
>Malo kto robi rzedowe osemki :-)
Ale V6 chyba robimy DOHC.
>> >Nie przesadzaj. Pare razy komus sie uda przejechac pare kilometrow
>> >szybko a potem sie wlecze za sznurem ciezarowek.
>>I przyspieszenia zeby je po jednej wyprzedzac.
>
>Niektorzy tak jezdza, inni nie.
Nie jezdza tak ci co maja litra pod maska :-)
>> >Warszawie juz lepiej nie wspominac. Tu trzebaby zrobic test na to ile
>> >taki silnik pali na luzie :-)
>> Oczywiscie. A potem stowa na licznik i ostre hamowanie przed kolejnymi
>> swiatlami :-)
>Nie przesadzaj. Wcale nie tak duzy procent tak jezdzi.
Rozpedzanie do znacznych predkosci sie zdarza czesto.
>> Tylko czy to nie symptomatyczne ze sie takie dobre silniki nie
>> sprzedaja ? :-)
>
>Nie. Macie poroniony pomysl na podatek od pojemnosci silnika.
Jesli chodzi o Polske, to od wielu lat nie ma zadnego podatku od
pojemnosci silnika. A nie, przepraszam, jest zwiekszona akcyza, ale
ona obowiazuje wszystko ponad 2 litry.
Mamy stawki ubezpieczenia zalezne od pojemnosci, ale poniewaz taki
silnik jest u nas niewyobrazalny, to trzy litry czy 6 - wszystko jedno
:-)
Niemcy owszem - 67 euro za litr co roku.
Ale teraz cos zmieniaja bedzie 20 euro + dodatek za CO2.
Kwota na niemiecka kieszen umiarkowana .. a to 4 litrowe BMW sie jakos
sprzedaje :-)
W Danii o ile wiem nie ma zadnego podatku od pojemnosci. Oni maja
horendalne podatki w ogole :-)
J.
Duze
>silniki po prostu kosztuja duzo w podatku. Normalnie myslacy ludzie
>zrobili by podatek od zuzycia paliwa a nie od pojemnosci silnika. No i
>zabojcze bariery celne chroniace europejski rynek. Corvette
>sprowadzone do Europy oficjalnie po zaplaceniu cel kosztowaloby pewnie
>blisko tego co Ferrari.
>
>> Nawet te najwieksze "europejskie szewrolety", maja gora 3 litry.
>
>To akurat normalne. Zwykle Chevrolety to nie sa samochody sportowe.
>
>> No moze, i malo pali w porownaniu do innych amerykanskich pickupow z
>> 4l silnikiem :-) Ale jakby tak porownac z przecietnym europejskim
>> autem rodzinnym na przecietnej jezdzie bez szalenstwa ?
>
>Malo pali w porownaniu do takich samochodow jak Ferrari, Lamborghini,
>Porsche czy Audi R8. Nie sadze aby jakikolwiek artykul prasowy
>testowal Corvette przeciwko pick-up.
>
>> Ale tu sie z toba zgadzam - drugorzedna.
>> A jednak wszyscy w/w zmniejszaja pojemnosc i wsadzaja jakies nowinki.
>> Czemu ? Przecietny klient przeciez chyba tez mysli podobnie, patrzy na
>> wielkosc, cene, zuzycie paliwa, moc i dopiero pojemnosc, wiec chyba
>> nie w tym problem ?
>
>A tu sie grubo mylisz. Nawet nie wiesz jak duzo kitu mozna wcisnac
>klientowi za bardzo wysoka cene pod plaszczykiem kolorowej reklamy i
>zwracania jego uwagi na drugorzedne "zalety" pojazdu a odwracania od
>wad.
>
>> >Przyklad Corvette BMW byl jedynie dowodem na to, ze maly silnik
>> >napakowany technologia wcale nie musi byc od razu konstukcja bardzo
>> >udana.
>>
>> Eee, ja to odebralem odwrotnie - ze GM ma duzy silnik i jest
>> konstrukcja bardzo udana. Mogaca konkurowac ze znacznie mniejszymi.
>> Naprawde, czy tylko na amerykanskim rynku ?
>
>W klasi samochodow sportowych Corvette moze z powodzeniem konkurowac z
>samochodami europejskimi.
>
>>
>> J.
>
>JAM
>http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.10 21:56 DoQ
- 31.01.10 22:06 DoQ
- 01.02.10 00:23 JAM
- 01.02.10 01:16 JAM
- 01.02.10 00:49 J.F.
- 01.02.10 09:49 gosmo
- 01.02.10 09:57 gosmo
- 01.02.10 11:54 Mario
- 01.02.10 11:46 kamil
- 01.02.10 14:44 kamil
- 01.02.10 23:16 J.F.
- 01.02.10 23:31 limken
- 02.02.10 02:39 JAM
- 02.02.10 08:28 gosmo
- 02.02.10 12:19 limken
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i