eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda pokazuje jak robić silniki :) › Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
    !not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
    Date: Sun, 31 Jan 2010 20:44:43 +0100
    Organization: -
    Lines: 96
    Message-ID: <l...@4...com>
    References: <hjt4d3$6ma$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@l...googlegroups.com>
    <h...@4...com>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <l...@4...com>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <t...@4...com>
    <b...@h...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1264967083 6076 82.143.187.50 (31 Jan 2010 19:44:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Jan 2010 19:44:43 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251488
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 31 Jan 2010 08:51:01 -0800 (PST), JAM wrote:
    >On Jan 31, 3:37 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> No tak, myslalem o rzedowym, a tu V-ka
    >Malo kto robi rzedowe osemki :-)

    Ale V6 chyba robimy DOHC.

    >> >Nie przesadzaj. Pare razy komus sie uda przejechac pare kilometrow
    >> >szybko a potem sie wlecze za sznurem ciezarowek.
    >>I przyspieszenia zeby je po jednej wyprzedzac.
    >
    >Niektorzy tak jezdza, inni nie.

    Nie jezdza tak ci co maja litra pod maska :-)

    >> >Warszawie juz lepiej nie wspominac. Tu trzebaby zrobic test na to ile
    >> >taki silnik pali na luzie :-)
    >> Oczywiscie. A potem stowa na licznik i ostre hamowanie przed kolejnymi
    >> swiatlami :-)
    >Nie przesadzaj. Wcale nie tak duzy procent tak jezdzi.

    Rozpedzanie do znacznych predkosci sie zdarza czesto.

    >> Tylko czy to nie symptomatyczne ze sie takie dobre silniki nie
    >> sprzedaja ? :-)
    >
    >Nie. Macie poroniony pomysl na podatek od pojemnosci silnika.

    Jesli chodzi o Polske, to od wielu lat nie ma zadnego podatku od
    pojemnosci silnika. A nie, przepraszam, jest zwiekszona akcyza, ale
    ona obowiazuje wszystko ponad 2 litry.
    Mamy stawki ubezpieczenia zalezne od pojemnosci, ale poniewaz taki
    silnik jest u nas niewyobrazalny, to trzy litry czy 6 - wszystko jedno
    :-)

    Niemcy owszem - 67 euro za litr co roku.
    Ale teraz cos zmieniaja bedzie 20 euro + dodatek za CO2.
    Kwota na niemiecka kieszen umiarkowana .. a to 4 litrowe BMW sie jakos
    sprzedaje :-)

    W Danii o ile wiem nie ma zadnego podatku od pojemnosci. Oni maja
    horendalne podatki w ogole :-)

    J.





    Duze
    >silniki po prostu kosztuja duzo w podatku. Normalnie myslacy ludzie
    >zrobili by podatek od zuzycia paliwa a nie od pojemnosci silnika. No i
    >zabojcze bariery celne chroniace europejski rynek. Corvette
    >sprowadzone do Europy oficjalnie po zaplaceniu cel kosztowaloby pewnie
    >blisko tego co Ferrari.
    >
    >> Nawet te najwieksze "europejskie szewrolety", maja gora 3 litry.
    >
    >To akurat normalne. Zwykle Chevrolety to nie sa samochody sportowe.
    >
    >> No moze, i malo pali w porownaniu do innych amerykanskich pickupow z
    >> 4l silnikiem :-) Ale jakby tak porownac z przecietnym europejskim
    >> autem rodzinnym na przecietnej jezdzie bez szalenstwa  ?
    >
    >Malo pali w porownaniu do takich samochodow jak Ferrari, Lamborghini,
    >Porsche czy Audi R8. Nie sadze aby jakikolwiek artykul prasowy
    >testowal Corvette przeciwko pick-up.
    >
    >> Ale tu sie z toba zgadzam - drugorzedna.
    >> A jednak wszyscy w/w zmniejszaja pojemnosc i wsadzaja jakies nowinki.
    >> Czemu ? Przecietny klient przeciez chyba tez mysli podobnie, patrzy na
    >> wielkosc, cene, zuzycie paliwa, moc i dopiero pojemnosc, wiec chyba
    >> nie w tym problem ?
    >
    >A tu sie grubo mylisz. Nawet nie wiesz jak duzo kitu mozna wcisnac
    >klientowi za bardzo wysoka cene pod plaszczykiem kolorowej reklamy i
    >zwracania jego uwagi na drugorzedne "zalety" pojazdu a odwracania od
    >wad.
    >
    >> >Przyklad Corvette BMW byl jedynie dowodem na to, ze maly silnik
    >> >napakowany technologia wcale nie musi byc od razu konstukcja bardzo
    >> >udana.
    >>
    >> Eee, ja to odebralem odwrotnie - ze GM ma duzy silnik i jest
    >> konstrukcja bardzo udana. Mogaca konkurowac ze znacznie mniejszymi.
    >> Naprawde, czy tylko na amerykanskim rynku ?
    >
    >W klasi samochodow sportowych Corvette moze z powodzeniem konkurowac z
    >samochodami europejskimi.
    >
    >>
    >> J.
    >
    >JAM
    >http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: