eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda pokazuje jak robić silniki :) › Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.or
    g.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!h2g2000yqj.googlegroups.com
    !not-for-mail
    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
    Date: Sun, 31 Jan 2010 08:51:01 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 94
    Message-ID: <b...@h...googlegroups.com>
    References: <hjt4d3$6ma$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@l...googlegroups.com>
    <h...@4...com>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <l...@4...com>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <t...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 76.112.1.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264956661 3402 127.0.0.1 (31 Jan 2010 16:51:01 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Jan 2010 16:51:01 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h2g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=76.112.1.230;
    posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.0
    (KHTML, like Gecko) Chrome/3.0.195.38
    Safari/532.0,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251459
    [ ukryj nagłówki ]

    On Jan 31, 3:37 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > No tak, myslalem o rzedowym, a tu V-ka

    Malo kto robi rzedowe osemki :-)

    > Nie tak malo tych popychaczy :-) i dwa walki na osie dzwigni.
    > Nie wiem jak tam hydrauliczne popychacze rozwiazali, ale to miejsce
    > zajmuje. Czy trzeba regulowac ?

    Nie trzeba.

    > >Sa. Dazenie do wysokich obrotow.
    >
    > Watpie zeby to bylo celem :-)
    > Raczej dazenie do duzych mocy z malych pojemnosci.

    No tak. Ale jedno wymaga drugiego przy malej pojemnosci (albo
    doladowania).

    > >Nie przesadzaj. Pare razy komus sie uda przejechac pare kilometrow
    > >szybko a potem sie wlecze za sznurem ciezarowek.
    >
    > I przyspieszenia zeby je po jednej wyprzedzac.

    Niektorzy tak jezdza, inni nie.

    > >O jezdzie miejskiej w
    > >Warszawie juz lepiej nie wspominac. Tu trzebaby zrobic test na to ile
    > >taki silnik pali na luzie :-)
    >
    > Oczywiscie. A potem stowa na licznik i ostre hamowanie przed kolejnymi
    > swiatlami :-)

    Nie przesadzaj. Wcale nie tak duzy procent tak jezdzi.

    > Masz gdzies ten nowy program EPA ? Sa tam przyspieszenia szybsze niz
    > slimacze ?

    Powinien byc gdzies na stronie EPA.

    > >No coz. Taki samochod jaki klient. Widac w DE sprzedaje sie jedynie
    > >ten najtanszy chlam Daewoo :-)
    >
    > To samo w calej Europie jest :-)
    > Tylko czy to nie symptomatyczne ze sie takie dobre silniki nie
    > sprzedaja ? :-)

    Nie. Macie poroniony pomysl na podatek od pojemnosci silnika. Duze
    silniki po prostu kosztuja duzo w podatku. Normalnie myslacy ludzie
    zrobili by podatek od zuzycia paliwa a nie od pojemnosci silnika. No i
    zabojcze bariery celne chroniace europejski rynek. Corvette
    sprowadzone do Europy oficjalnie po zaplaceniu cel kosztowaloby pewnie
    blisko tego co Ferrari.

    > Nawet te najwieksze "europejskie szewrolety", maja gora 3 litry.

    To akurat normalne. Zwykle Chevrolety to nie sa samochody sportowe.

    > No moze, i malo pali w porownaniu do innych amerykanskich pickupow z
    > 4l silnikiem :-) Ale jakby tak porownac z przecietnym europejskim
    > autem rodzinnym na przecietnej jezdzie bez szalenstwa  ?

    Malo pali w porownaniu do takich samochodow jak Ferrari, Lamborghini,
    Porsche czy Audi R8. Nie sadze aby jakikolwiek artykul prasowy
    testowal Corvette przeciwko pick-up.

    > Ale tu sie z toba zgadzam - drugorzedna.
    > A jednak wszyscy w/w zmniejszaja pojemnosc i wsadzaja jakies nowinki.
    > Czemu ? Przecietny klient przeciez chyba tez mysli podobnie, patrzy na
    > wielkosc, cene, zuzycie paliwa, moc i dopiero pojemnosc, wiec chyba
    > nie w tym problem ?

    A tu sie grubo mylisz. Nawet nie wiesz jak duzo kitu mozna wcisnac
    klientowi za bardzo wysoka cene pod plaszczykiem kolorowej reklamy i
    zwracania jego uwagi na drugorzedne "zalety" pojazdu a odwracania od
    wad.

    > >Przyklad Corvette BMW byl jedynie dowodem na to, ze maly silnik
    > >napakowany technologia wcale nie musi byc od razu konstukcja bardzo
    > >udana.
    >
    > Eee, ja to odebralem odwrotnie - ze GM ma duzy silnik i jest
    > konstrukcja bardzo udana. Mogaca konkurowac ze znacznie mniejszymi.
    > Naprawde, czy tylko na amerykanskim rynku ?

    W klasi samochodow sportowych Corvette moze z powodzeniem konkurowac z
    samochodami europejskimi.

    >
    > J.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: