-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.or
g.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!h2g2000yqj.googlegroups.com
!not-for-mail
From: JAM <j...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
Date: Sun, 31 Jan 2010 08:51:01 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 94
Message-ID: <b...@h...googlegroups.com>
References: <hjt4d3$6ma$1@inews.gazeta.pl>
<5...@l...googlegroups.com>
<h...@4...com>
<5...@c...googlegroups.com>
<l...@4...com>
<6...@r...googlegroups.com>
<t...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 76.112.1.230
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1264956661 3402 127.0.0.1 (31 Jan 2010 16:51:01 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Jan 2010 16:51:01 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: h2g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=76.112.1.230;
posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.0
(KHTML, like Gecko) Chrome/3.0.195.38
Safari/532.0,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251459
[ ukryj nagłówki ]On Jan 31, 3:37 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>
> No tak, myslalem o rzedowym, a tu V-ka
Malo kto robi rzedowe osemki :-)
> Nie tak malo tych popychaczy :-) i dwa walki na osie dzwigni.
> Nie wiem jak tam hydrauliczne popychacze rozwiazali, ale to miejsce
> zajmuje. Czy trzeba regulowac ?
Nie trzeba.
> >Sa. Dazenie do wysokich obrotow.
>
> Watpie zeby to bylo celem :-)
> Raczej dazenie do duzych mocy z malych pojemnosci.
No tak. Ale jedno wymaga drugiego przy malej pojemnosci (albo
doladowania).
> >Nie przesadzaj. Pare razy komus sie uda przejechac pare kilometrow
> >szybko a potem sie wlecze za sznurem ciezarowek.
>
> I przyspieszenia zeby je po jednej wyprzedzac.
Niektorzy tak jezdza, inni nie.
> >O jezdzie miejskiej w
> >Warszawie juz lepiej nie wspominac. Tu trzebaby zrobic test na to ile
> >taki silnik pali na luzie :-)
>
> Oczywiscie. A potem stowa na licznik i ostre hamowanie przed kolejnymi
> swiatlami :-)
Nie przesadzaj. Wcale nie tak duzy procent tak jezdzi.
> Masz gdzies ten nowy program EPA ? Sa tam przyspieszenia szybsze niz
> slimacze ?
Powinien byc gdzies na stronie EPA.
> >No coz. Taki samochod jaki klient. Widac w DE sprzedaje sie jedynie
> >ten najtanszy chlam Daewoo :-)
>
> To samo w calej Europie jest :-)
> Tylko czy to nie symptomatyczne ze sie takie dobre silniki nie
> sprzedaja ? :-)
Nie. Macie poroniony pomysl na podatek od pojemnosci silnika. Duze
silniki po prostu kosztuja duzo w podatku. Normalnie myslacy ludzie
zrobili by podatek od zuzycia paliwa a nie od pojemnosci silnika. No i
zabojcze bariery celne chroniace europejski rynek. Corvette
sprowadzone do Europy oficjalnie po zaplaceniu cel kosztowaloby pewnie
blisko tego co Ferrari.
> Nawet te najwieksze "europejskie szewrolety", maja gora 3 litry.
To akurat normalne. Zwykle Chevrolety to nie sa samochody sportowe.
> No moze, i malo pali w porownaniu do innych amerykanskich pickupow z
> 4l silnikiem :-) Ale jakby tak porownac z przecietnym europejskim
> autem rodzinnym na przecietnej jezdzie bez szalenstwa ?
Malo pali w porownaniu do takich samochodow jak Ferrari, Lamborghini,
Porsche czy Audi R8. Nie sadze aby jakikolwiek artykul prasowy
testowal Corvette przeciwko pick-up.
> Ale tu sie z toba zgadzam - drugorzedna.
> A jednak wszyscy w/w zmniejszaja pojemnosc i wsadzaja jakies nowinki.
> Czemu ? Przecietny klient przeciez chyba tez mysli podobnie, patrzy na
> wielkosc, cene, zuzycie paliwa, moc i dopiero pojemnosc, wiec chyba
> nie w tym problem ?
A tu sie grubo mylisz. Nawet nie wiesz jak duzo kitu mozna wcisnac
klientowi za bardzo wysoka cene pod plaszczykiem kolorowej reklamy i
zwracania jego uwagi na drugorzedne "zalety" pojazdu a odwracania od
wad.
> >Przyklad Corvette BMW byl jedynie dowodem na to, ze maly silnik
> >napakowany technologia wcale nie musi byc od razu konstukcja bardzo
> >udana.
>
> Eee, ja to odebralem odwrotnie - ze GM ma duzy silnik i jest
> konstrukcja bardzo udana. Mogaca konkurowac ze znacznie mniejszymi.
> Naprawde, czy tylko na amerykanskim rynku ?
W klasi samochodow sportowych Corvette moze z powodzeniem konkurowac z
samochodami europejskimi.
>
> J.
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.10 20:44 J.F.
- 31.01.10 21:56 DoQ
- 31.01.10 22:06 DoQ
- 01.02.10 00:23 JAM
- 01.02.10 01:16 JAM
- 01.02.10 00:49 J.F.
- 01.02.10 09:49 gosmo
- 01.02.10 09:57 gosmo
- 01.02.10 11:54 Mario
- 01.02.10 11:46 kamil
- 01.02.10 14:44 kamil
- 01.02.10 23:16 J.F.
- 01.02.10 23:31 limken
- 02.02.10 02:39 JAM
- 02.02.10 08:28 gosmo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
Najnowsze wątki
- 2025-03-27 PKW JUŻ odrzuciła 9/53 kandydatów na prezydenta ale może JESZCZE nie mamy Drugiej Rumuni z TEGO powodu :-)
- 2025-03-27 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Asystent Sprzedaży <=
- 2025-03-27 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-03-27 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-27 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-03-27 Czy prawo mówi o prawie do udziału w przesłuchaniu pełnomocnika czy pełnomocników?
- 2025-03-27 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-27 Gerald B. zeznawał z DWOMA pełnomocnikami z najwyższej półki
- 2025-03-27 Yanosik
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Czujnik dławienia termicznego procesora - który?