  • 1. Data: 2009-09-30 10:02:54
    Temat: Honda nsr
    Od: "Azazel" <a...@g...com>

    Witam. Co robić jeśli mi motor na 3 i 4 biegu przerywa??

  • 2. Data: 2009-09-30 10:04:33
    Temat: Re: Honda nsr
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Azazel pisze:
    > Witam. Co robić jeśli mi motor na 3 i 4 biegu przerywa??

    Naprawic

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-09-30 10:08:56
    Od: "Azazel" <a...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Naprawic

> [...]
    A dokładniej?? Czym może być to spowodowane??

  • 4. Data: 2009-09-30 10:11:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Azazel pisze:

    > A dokładniej?? Czym może być to spowodowane??

    Wszystkim

  • 5. Data: 2009-09-30 10:13:56
    Od: "Azazel" <a...@g...com>

    > Wszystkim

> [...]
    Jeśli nie chcesz pomóc to się nie odzywaj

  • 6. Data: 2009-09-30 10:23:00
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    Azazel pisze:
    > Jeśli nie chcesz pomóc to się nie odzywaj

    Nie dziw się. Na głupie pytanie, głupia odpowiedź.
    Opisz dokładniej problem. Co już sprawdzałeś. Dokładnie w jakich
    warunkach Ci przerywa. Jaką masz pojemność, rok produkcji itd. Wtedy
    może ktoś Ci pomoże.

  • 7. Data: 2009-09-30 10:31:28
    Od: "Azazel" <a...@g...com>

    Użytkownik "MarCiNWz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ci przerywa. Jaką masz pojemność, rok produkcji itd. Wtedy może ktoś Ci
    Honda nsr 125 r 98. przy 7tyś obrotow zaczyna przerywać. Jedyne co ustawiłem
    to dawke oleju.Na 5 i 6 biegu motor jest słaby;/

  • 8. Data: 2009-09-30 11:41:49
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    > Naprawic

    albo jezdzic na biegach roznych od 3,4

  • 9. Data: 2009-09-30 11:47:53
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Azazel" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MarCiNWz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Honda nsr 125 r 98. przy 7tyś obrotow zaczyna przerywać. Jedyne co
    > ustawiłem to dawke oleju.Na 5 i 6 biegu motor jest słaby;/
    wogole caly motor jest slaby

    Kucik FJ1200

  • 10. Data: 2009-09-30 12:53:39
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    > Honda nsr 125 r 98. przy 7tyś obrotow zaczyna przerywać. Jedyne co ustawiłem
    > to dawke oleju.Na 5 i 6 biegu motor jest słaby;/

    Tam masz chyba dyfuzor na wydechu w którym jest taka zwinięta blacha
    jako wygłuszenie , często gęsto potrafi się toto rozlatywać i opiłki
    wlatują do tłumika co w rezultacie skutkuje zapchanym tłumikiem.

    Zdejmij tłumik , lekko go oklep i sprawdź czy nic tam się z niego nie
    sypie (od strony silnika). Jak zaczną wylatywać płatki blaszek to masz
    poprostu zapchany tłumik.

    --
    Sysek