  • 1. Data: 2009-09-30 10:55:48
    Temat: Pierwszy motocykl
    Od: "Magda" <m...@o...eu>

    Witam! :)

    Chciałabym się dowiedzieć, który motocykl waszym zdaniem jest najlepszy jako
    pierwszy sprzęt do jazdy dla 15-letniej dziewczyny: Yamaha TZR-50 czy Honda
    CBR125R (zarejestrowana na 50) ??

    Bardzo proszę o podpowiedź :)

  • 2. Data: 2009-09-30 11:02:50
    Temat: Re: Pierwszy motocykl
    Od: "Azazel" <a...@g...com>

    Użytkownik "Magda" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako
    > pierwszy sprzęt do jazdy dla 15-letniej dziewczyny: Yamaha TZR-50 czy

    CBR-ka będzie zamocna, bez doświadczenia sobie nie dasz rady. TZR na pewno
    wystarczy najlepiej zacząć od czegoś małego.

  • 3. Data: 2009-09-30 11:03:13
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 30 Wrz, 12:55, "Magda" <m...@o...eu> wrote:

> [...]
    > pierwszy sprzęt do jazdy dla 15-letniej dziewczyny: Yamaha TZR-50 czy Honda

    Yamaha R1 zarejestrowana na 50.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-09-30 11:24:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magda pisze:
    > Chciałabym się dowiedzieć, który motocykl
    > Yamaha TZR-50

    to nie jest motocykl.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2009-09-30 12:35:48
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 30 Wrz, 12:55, "Magda" <m...@o...eu> wrote:
    Honda
    > CBR125R (zarejestrowana na 50) ??

    nie masz jeszcze 17 lat, wiec przed ewentualnym zakupem ww. motocykla
    pokaz rodzicom dwa wyjatki z kodeksu karnego, do przemyslenia:

    Art. 272. Kto wyludza poswiadczenie nieprawdy przez podstepne
    wprowadzenie w blad funkcjonariusza publicznego lub innej osoby
    upowaznionej do wystawienia dokumentu, podlega karze pozbawienia
    wolności do lat 3.

    Art. 273. Kto uzywa dokumentu okreslonego w art. 271 lub 272, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolnosci albo pozbawienia wolnosci do lat
    2.
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 6. Data: 2009-09-30 12:53:40
    Od: mleko <m...@m...ml>

    jeszua wrote:
> [...]
    >
    > Art. 273. Kto uzywa dokumentu okreslonego w art. 271 lub 272, podlega
    > grzywnie, karze ograniczenia wolnosci albo pozbawienia wolnosci do lat

    Z jednej strony, to co piszesz jest calkiem logiczne, ale z drugiej,
    ciesze sie, ze te paragrafy nie dotarly do moich rodzicow i po komarze
    3, romecie kadecie, i zabytku ktorego marki nikt w stanie nie byl
    odgadnac, przypchalem przez 9 km moj "pierwszy moto" MZ ES250/2,
    uruchomilem i jako 15 latek terroryzowalem wszystkich wracajacych z
    okolicznych pol :)
    Czasy sie zmieniaja, kiedys rower, rozmowa z chlopem i za kase od ciotki
    mialem stara emzetke, teraz za "piatke" z polskiego mlodzierz sie
    zastanawia, czy kupic skuter czy cebre po "downsizie" . W sumie to
    dobrze, poki, do tego zestawienia nie pojawi sie "ganja", czy inne
    tabletki :)

  • 7. Data: 2009-09-30 13:27:00
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 30 Wrz, 13:03, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Yamaha R1 zarejestrowana na 50.

    ale tylko z takim kółkiem :)

    http://gadzetomania.pl/2009/09/29/gyrobike-niesamowi
    cie-stabilny-rower-wideo/

    --
    wiadro(SoldierAK)

  • 8. Data: 2009-09-30 20:05:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Magda pisze:
> [...]
    > pierwszy sprzęt do jazdy dla 15-letniej dziewczyny: Yamaha TZR-50 czy Honda

    Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw, TZR jak
    to dwutakt trzeba traktować zerojedynkowo, no i dźwięk nie ten ... Wadą
    cebry będzie nielegalność, a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach. No
    i kwestia tego który Ci się bardziej podoba.

    Jeśli nie latasz w rejonach które są mocno kontrolowane to brałbym cebrę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-10-01 05:20:26
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 30 Wrz, 22:05, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw,

    ale to motocykl wyscigowy

    > a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach.

    mozna domalowac przecinek;)

    Zdecydowanie TZR. Odpada problem prawny, lzejsze, mniejsze, latwiejsze
    do opanowania. Zawsze potem mozna zmienic na wiekszy.

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 10. Data: 2009-10-01 05:27:45
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***wrote:

    > Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw,
    ale to motocykl wyscigowy
    a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach.
    mozna domalowac przecinek;)

    Szkoda ze nikt nie pisze o problemie przy przejestrowywaniu tej CBR 125/50,
    system stosowany w Wydzialach Komunikacji to wylapie i koszta wzrosna o
    jakies 1000 pln.
    Poza tym motorowery juz podlegaja badaniom technicznym wiec i tak problem i
    tak problem.
    Ustawa dziala tylko kilka dni a juz na mojej stacji telefony od wlascicieli
    "motorowerow" sie urywaja z pytaniami "co robic???"

    --
    Tytus
    żółte najszybsze