  • 11. Data: 2011-05-10 08:32:53
    Temat: Re: Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Zatem się dowiedz.

    Najkrócej: następca nie jest wart ceny poprzednika.

    --
    CB

  • 12. Data: 2011-05-10 09:43:34
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Jaki auto wybrac, Honda Civic Sedan (4D), czy Honda Civic Hatchback (5D)?

    Zależy od tego co będziesz woził w samochodzie. Hatchback jest zdecydowanie
    bardziej funkcjonalny, do tego jak już ktoś pisał (aczkolwiek to kwestia
    przyzwyczajenia ;-), łatwiej wyczuć koniec samochodu.
    W moim przypadku nie mam i nie chce bagażnika dachowego a czasem potrzebuje
    przetransportować ze 2 rowery lub zdarzają się większe graty. W sedanie nie
    wyobrażam sobie takiej operacji i zawsze przypomina mi się sytuacja kiedy to
    kilkanaście lat temu znajomi kupowali TV 28 cali.
    Poprosili kumpla z Fordem Granadą (sedan) o transport. Podjechał pod sklep i
    się zaczeły cyrki. Obracali pudłem, próbowali wcisnąć to drzwiami to do
    bagażnika.. ni huhu, nie wszedł. Kolejny samochód, Peugeot 205 hatchback
    przyjął pudło bez zająknięcia, było przy tym sporo śmiechu ;-)

  • 13. Data: 2011-05-10 10:15:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Zatem się dowiedz.
    >
    > Najkrócej: następca nie jest wart ceny poprzednika.
    >
    > --
    Ale co jest gorsze albo inaczej co lepsze ma konkurencja?
    W silnikach jest mały wybów ale za to są niezawodne. Zenątrz to rzecz gustu
    więc bez dyskusji. Wyglad wewnątrz też rzecz gustu, materiały wewnątrz MZ
    nie są z najwyzszej pólki ale np. Corolla ma i tak gorsze a mało które w tej
    klasie ma dużo lepsze. Moim zdaniem normalne auto w tej klasie.

  • 14. Data: 2011-05-10 10:33:12
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    OK, jak ktoś kocha Hondy, to prawdopodobnie nie będzie
    zawiedziony.

    Test HC VIII TypeR w TopGear:
    http://www.youtube.com/watch?v=NIay0kOeU7U

    Auto jest bardzo atrakcyjne zwłaszcza dla kobiet (z tego
    co zauważyłem).

    Mnie się bardziej podoba wersja VII, jeśli już.

    Bez urazy, oczywiście. ;)

  • 15. Data: 2011-05-10 10:41:08
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Np Focus, Golf czy również m.in. KIA cee'd mają lepsze
    zawieszenie od _obecnego_ Civica.

  • 16. Data: 2011-05-10 10:42:59
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Z tą funkcjonalnością to jakas przesadza. Ja mam sedana Mazdy. 2 razy się
    przeprowadzałem, budowałem dom (przewoziłem rury itp), i może raz zabrakło
    mi otworu załadunkowego. Dopiero teraz jak mam dziecko odczówam braki ale 5D
    to i tak będzie za mało więc mini van mi pozostaje.

  • 17. Data: 2011-05-10 11:32:40
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    cbnet <c...@n...pl> napisał(a)
    > OK, jak ktoś kocha Hondy, to prawdopodobnie nie będzie
    > zawiedziony.
    >
    > Test HC VIII TypeR w TopGear:
    > http://www.youtube.com/watch?v=NIay0kOeU7U

    Człowiek pyta, czy wybrać sedan czy hb, a ty mu wyskakujesz z testem
    Type-Ra. Dobrze się czujesz?

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2011-05-10 11:39:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 May 2011 09:32:40 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

    > cbnet <c...@n...pl> napisał(a)
    >>
    > Człowiek pyta, czy wybrać sedan czy hb, a ty mu wyskakujesz z testem
    > Type-Ra. Dobrze się czujesz?

    Nie, on się nie czuje dobrze i nie będzie - to jest głupi i złośliwy troll,
    którego jedynym celem jest ubaw z wkurzania ludzi chamskim toppostowaniem.
    Większość ludzi już go jakiś czas temu olała, po co ty karmisz? Ignoruj,
    najlepiej wrzuć do KF i przestań wyciągać innym proszę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2011-05-10 11:48:30
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Tylko to znalazłem (w PL).

    Nie wiem czy obejrzałeś i zrozumiałeś jakie wady nowego
    Civica tam wypunktowano (odnoszące się do wszystkich
    wersji).
    Obawiam się, że nie, skoro masz z tym jakiś poważny
    problem.

    --
    CB

  • 20. Data: 2011-05-10 12:49:53