  • 21. Data: 2011-05-10 13:36:44
    Temat: Re: Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    cbnet <c...@n...pl> napisał(a)
    > Tylko to znalazłem (w PL).
    >
    > Nie wiem czy obejrzałeś i zrozumiałeś jakie wady nowego
    > Civica tam wypunktowano (odnoszące się do wszystkich
    > wersji).
    > Obawiam się, że nie, skoro masz z tym jakiś poważny
    > problem.

    Oglądłem dawno, jak kupowałem Type-Ra:). Przypomnij prosze o jakich
    wadach mówisz, bo pamiętam tylko, że "piszczał" przy byle okazji
    (kluczyk w stacyjce, włączone światła).

    --
    Tomek

  • 22. Data: 2011-05-10 13:43:00
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    HEj!
    > Oglądłem dawno, jak kupowałem Type-Ra:). Przypomnij prosze o jakich
    > wadach mówisz, bo pamiętam tylko, że "piszczał" przy byle okazji
    > (kluczyk w stacyjce, włączone światła).

    Faktycznie ma tak z siedzeniami, ze nie wracaja?

  • 23. Data: 2011-05-10 13:49:34
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    wchpikus <w...@w...wp.pl> napisał(a)
    > HEj!
    >>
    > Faktycznie ma tak z siedzeniami, ze nie wracaja?

    Normalny 5-drzwiowy hatchback ;)? Nie.

    A poważnie, niestety tak, ja go używam jako auto rodzinne, więc jest to
    bardzo upierdliwe, dzieci wypuszczam tylko od strony pasażera.

    --
    Tomek

  • 24. Data: 2011-05-10 14:10:02
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Np Focus, Golf czy również m.in. KIA cee'd mają lepsze
    > zawieszenie od _obecnego_ Civica.

    No rzeczywiście. Z ww. Civic przegrywa.

  • 25. Data: 2011-05-10 14:34:31
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Masz zatem świetną okazję przypomnieć sobie ten materiał,
    skoro link do testu TopGear masz przed twarzą.
    Polecam. :)

    --
    CB

  • 26. Data: 2011-05-10 14:55:03
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    cbnet <c...@n...pl> napisał(a)
    > Masz zatem świetną okazję przypomnieć sobie ten materiał,
    > skoro link do testu TopGear masz przed twarzą.
    > Polecam. :)

    Nie, to nie. Miło było.

    --
    Tomek

  • 27. Data: 2011-05-10 15:17:16
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Wyszukanie filmu zajęło mi kilka minut.
    Jeśli nie masz kilku minut na obejrzenie go, to nie mogę ci pomóc.

    PS: nie było moją intencją aby podpadać hondziarzom.
    Niemniej z wiarygodnych źródeł wiadomo iż nowy Civic obniżył
    miejscami loty w porównaniu z VII-ką, oraz nie przypadło to
    do gustu niektórym użytkownikom zwłaszcza obeznanym
    z poprzednikiem.
    I o tym napisałem.

    Niektórzy uważają, że auto jest dość drogie, lecz nie oferuje w zamian
    tak wiele jak poprzednik, oraz konkurencja.

  • 28. Data: 2011-05-11 01:29:14
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Też nie znam Civic-ów, ale muszę przyznać, że w przeszłości
    interesowałem się VII-ką.

    Ostatecznie uznałem, że pomimo swoich imponujących zalet
    jest to auto dla osób ceniących A) auto z silnikiem benzynowym
    (moja preferencją w tamtym czasie był już silnik TD), oraz
    B) lubiących wdepnąć w podłogę niekoniecznie IMHO gdy potrzeba.

    I w sumie odpuściłem.
    Choć niektórzy moi znajomi pokupowali sobie te bardzo funkcjonalne
    i nowatorskie - jak na tamte czasy - auta.
    Notabene: w pewnym sensie to właśnie dzięki Corolli i Civicowi VII
    mamy dziś dosyć interesujący wybór aut różnych producentów,
    którzy niejako "poszli tą samą drogą" IMHO (np 307, C4, nieco
    podwyższony Golf i cała masa innych aut segmentu C i D).

    No i teraz [od jakiegoś czasu] "mamy" nowego Civic VIII.

    Następca auta, na które miałem oko z uwagi na jego liczne zalety.
    I co?

    IMHO to zupełnie inne auto, które _zupełnie_ nie wydaje mi się
    interesującym.
    HC VIII to auto którym Honda mnie w jakiś sposób mocno
    rozczarowała, po prostu porażka.
    Nowy Civic IMHO to pojazd dla kobiety (jako drugie w rodzinie),
    lub sprzęt dla gości z włosami ufarbowanymi na blond.

    I nie chce mi się rozpisywać "dlaczego?".
    W zasadzie to nieco mi wstyd, że kiedyś _poważnie_ myślałem
    o tym aucie (czyli HC VII).

    Niemniej może to i dobrze, że coś takiego jak HC VIII pojawiło się
    na rynku i najwyraźniej znalazło swoich zdeklarowanych fanów.
    Przynajmniej w zakresie powiedzmy pewnej innowacyjności Honda
    nie zawiodła tym projektem (choć trudno raczej tu mówić o znaczącej
    rewolucji).

    --
    CB