  • 1. Data: 2009-10-22 11:05:47
    Temat: Re: Honda Rune
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie
    > model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

    Nom, te 4 przednie lampy i smukła sylwetka, paskudztwo.

    Arek
    ZZR 1200 w czasie przeróbek

  • 2. Data: 2009-10-22 20:46:28
    Temat: Honda Rune
    Od: "Fragonard" <e...@p...onet.pl>

    Kto jest w temacie? , skąd są te motory z takim przebiegiem, czy ten motor
    jest nadal produkowany ? Jest piękny, chciałbym coś o nim się dowiedzieć, a
    jestem zielony :) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M139567
    5

  • 3. Data: 2009-10-22 20:59:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Fragonard pisze:
    > skąd są te motory z takim przebiegiem,

    z usa

    > czy ten motor jest nadal produkowany ?

    nie

    > Jest piękny,

    I owszem

    > chciałbym coś o nim się dowiedzieć, a jestem zielony :)

    Internet jest wielki, zwlaszcza hamerykanski

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M139567
    5

    cena git. Szkoda ze malowany.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-10-23 09:37:06
    Od: "lukasz" <...@...z>

    hamerykanski

    5

    a przypadkiem przednia opona nie zalozona odwrodnie?

  • 5. Data: 2009-10-23 09:59:23
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Fragonard"
    skąd są te motory z takim przebiegiem,

    Pewnie wypadly z transportu...lotniczego :).
    Swiat sie konczy, rututnia mnie sie podoba, ale nie nadaje sie bo na gume
    nie mozna...

  • 6. Data: 2009-10-23 10:48:59
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Fragonard <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    Zawias w przodu rewelacja, nie widziałem tego wcześniej...
    To jest jakis tele, para czy inny lewer?
    A nie działa to czasem na tej samej zasadzie co w starej SHL-ce? Czy jakos
    inaczej?

    R.
    VFR8F

  • 7. Data: 2009-10-23 11:05:23
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Radarro pisze:
    > Fragonard <e...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Zawias w przodu rewelacja, nie widziałem tego wcześniej...

    To wyglada jak w HD Springer:
    http://images01.olx.com/ui/1/50/54/584654_1.jpg

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 8. Data: 2009-10-23 11:35:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > To wyglada jak w HD Springer:
    > http://images01.olx.com/ui/1/50/54/584654_1.jpg

    Poza tym ze ma wahaczyki wleczone a nie pchane to na upartego mozna sie
    doszukac podobienstw.

  • 9. Data: 2009-10-23 11:41:42
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu pisze:

    > Poza tym ze ma wahaczyki wleczone a nie pchane to na upartego mozna sie
    > doszukac podobienstw.

    Hm, przyznam, ze takich roznic nie dostrzegam, wygladalo mi to
    konstrukcyjnie na cos podobnego jak w hd springerze (tak chyba tez sie
    nazywa ten typ amortyzatorow/widelca?).
    A swoja droga, ta honda rune robi wrazenie. Trudno byloby przejsc
    obojetnie, niezaleznie czy sie podoba czy tez nie.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 10. Data: 2009-10-23 11:42:17