  • 21. Data: 2009-10-23 14:33:16
    Temat: Re: Honda Rune
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Paź, 16:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > To znaczy ze jak z emotem to mozesz pisac cokolwiek i kazdy podziela
    > Twoje poczucie humoru? Bytamboniewiem

    Nie, emot oznacza żeby czegoś takiego nie brać na poważnie. Jeżeli
    uraziłem - przepraszam. Zawsze też możesz mnie dodać do KF.

    --
    Artur

  • 22. Data: 2009-10-23 14:55:09
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 23 Paź, 16:33, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Nie, emot oznacza żeby czegoś takiego nie brać na poważnie. Jeżeli
    > uraziłem - przepraszam. Zawsze też możesz mnie dodać do KF.

    ...dzieci :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 23. Data: 2009-10-23 17:20:30
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Alez mi sie tez niepodoba. Napisalem tylko, ze trudno byloby przejsc obok
    > niego obojenie i nie wykazac jakiegos zainteresowania. Chetnie bym go zobaczyl
    > na zywca i nawet sie nim przejechal.

    Widziałem taką 2 lata temu na mszy na Jasnej Górze z bliska. Akurat parę dni
    wczesniej oglądałem na necie no i specjalnie łaziłem po placu, licząc że
    zobaczę. Zobaczyłem i się zawiodłem, zupełnie lepiej wygląda na zdjęciach niż w
    rzeczywistości.

    --
    pzdr smoq

  • 24. Data: 2009-10-23 17:23:12
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > To znaczy ze jak z emotem to mozesz pisac cokolwiek i kazdy podziela Twoje
    > poczucie humoru? Bytamboniewiem
    >
    > --
    Aż sprawdziłem o której pisałeś posta, bo przez chwilę miałem wrażenie że jesteś
    po albo w trakcie jakiejś imprezki,

    --
    pzdr smoq

  • 25. Data: 2009-10-26 08:30:46
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    5

    > cena git. Szkoda ze malowany.

    Mi sie również podoba. Skąd wiesz że był malowany?
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy