  • 11. Data: 2009-10-23 12:13:14
    Temat: Re: Honda Rune
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Paź, 13:41, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:
    > A swoja droga, ta honda rune robi wrazenie. Trudno byloby przejsc
    > obojetnie, niezaleznie czy sie podoba czy tez nie.

    Ochyda... i jeszcze te błotniki a zwłaszcza tylny... ;-)

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 12. Data: 2009-10-23 12:31:43
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Artur Zabroński pisze:

    > Ochyda... i jeszcze te błotniki a zwłaszcza tylny... ;-)

    wyglada jakby kółko było od rowerka dzieciecego. Beznadzieja, jedna
    wielka bryła "metalu" (bo wiekszosc i tak pewnie plastikowa) bez
    jakiejkolwiek sylwetki. Niezaleznie od zastosowanych rozwiazan technicznych.
    Cytując klasyka: paskudztwo, obrzylistwo :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2009-10-23 12:37:12
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Paź, 14:31, Arni <a...@N...spam> wrote:

> [...]
    > jakiejkolwiek sylwetki. Niezaleznie od zastosowanych rozwiazan technicznych.
    > Cytując klasyka: paskudztwo, obrzylistwo :)

    Dokładnie! :-) A ja już myślałem, że zostanę zjebany za takie słowa a
    tu proszę ;-)

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 14. Data: 2009-10-23 12:49:25
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Dokładnie! :-) A ja już myślałem, że zostanę zjebany za takie słowa a
    > tu proszę ;-)

    Alez mi sie tez niepodoba. Napisalem tylko, ze trudno byloby przejsc
    obok niego obojenie i nie wykazac jakiegos zainteresowania. Chetnie bym
    go zobaczyl na zywca i nawet sie nim przejechal.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 15. Data: 2009-10-23 12:54:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Dokładnie! :-)

    Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie
    model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2009-10-23 13:22:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Alez mi sie tez niepodoba. Napisalem tylko, ze trudno byloby przejsc
    > obok niego obojenie i nie wykazac jakiegos zainteresowania. Chetnie bym
    > go zobaczyl na zywca i nawet sie nim przejechal.

    A mi sie bardzo podoba. No moze za wyjatkiem tego egzemplarza ktory
    widzialem na zlocie w Lagowie. Caly chromowany. Wygladal slabo.
    Natomiast inne kolory z pakietem chrom wygladaja naprawde nieziemsko.

  • 17. Data: 2009-10-23 13:24:14
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie
    > model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

    Kuczu... o gustach chcesz dyskutować? :)

  • 18. Data: 2009-10-23 13:29:04
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Paź, 14:54, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Napisal ktos kto ma ZZR1200. A to chyba najbardziej zjebany wizualnie
    > model Kawasaski od czasu wycofania z produkcji VN750.

    Nie widziałeś uśmiechu w moim wcześniejszym poście? Do wszystkiego
    podchodzisz z taką mega powagą?

    Jedni za szczyt obleśności uważają ZZR 1200 a drudzy Honda Rune - ani
    jednemu ani drugiemu nikt tego nie może zabronić.

    --
    Artur
    Zygzak 12 najładniejszy

  • 19. Data: 2009-10-23 14:19:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > Kuczu... o gustach chcesz dyskutować? :)

    Moge

  • 20. Data: 2009-10-23 14:20:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Nie widziałeś uśmiechu w moim wcześniejszym poście? Do wszystkiego
    > podchodzisz z taką mega powagą?

    To znaczy ze jak z emotem to mozesz pisac cokolwiek i kazdy podziela
    Twoje poczucie humoru? Bytamboniewiem