  • Data: 2010-08-31 18:31:36
    Temat: Re: Honda Days Lublin maly forwardzik
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 20:13, Tytus pisze:

    > na pierwszy rzut oka moze wygladac, ze koszt znaczny ale naprawde choc
    > raz warto zwlaszcza jesli chcesz sie dowiedziec, ze moto ktore posiadasz
    > ani nie hamuje ani nie przyspiesza.

    W tym roku zapewne już nie dam rady, bo kolejne łykendy mam poustawiane
    na różne wyjazdy, ale z pewnością będę chciał spróbować w następnym sezonie.

    > Ale do poznawania mozliwosci Trampka zdecydowanie LublinRing

    Powiem szczerze, że z każdym kolejnym wyjazdem czy choćby lataniem po
    zatłoczonym mieście utwierdzam się w przekonaniu, że wybór Trampka był
    dla mnie strzałem w 10!

    Oczywiście nie mam porównania do innych maszyn, które z pewnością są
    szybsze, nowocześniejsze, itp., ale opinie, że to wolny motocykl i
    znudzi mi się bardzo szybko wciąż do mnie nie docierają...

    50 koników daje mi taką frajdę, że nawet w deszczu jadę z bananem, choć
    bez porównania mniejszym niż gdy szwędam się z kumplami po wioskach
    zalanych słońcem... ;)

    TymBardziej, gdy kończy się dobra droga, kumple nerwowo szukają zmiany
    trasy a ja Trampusiem pyrkam swobodnie dalej... ;)
    Dodatkowo po jednodniowych pętlach gdy łykamy kilka stówek, nawet nie
    muszę się specjalnie gimnastykować, podczas gdy inni po drodze wciąż
    "prostują" nadgarstki czy nogi... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175