  • Data: 2010-09-01 08:14:56
    Temat: Re: Honda Days Lublin maly forwardzik
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 21:49, AZ pisze:

    > Ja podobnie myślałem o Zygzaku rok temu - parę miesięcy po kupieniu. W
    > tym roku stwierdzam, że jednak jest to słaby kloc i chciałbym lekutki
    > rowerek tak o 20 koni mocniejszy...

    > Kazdy tak mowi o swoim pierwszym motocyklu. Wyluzuj i przejedz sie
    > kiedys czyms normalnym to szybko zmienisz zdanie :)

    hehehe... "nigdy nie mów nigdy" ;)

    Oczywiście nie twierdzę, że kiedyś nie zmienię, przecież od mojej
    pierwotnej wizji motocykla, którą mieliłem na Preclu do upadłego a do
    końcowego zakupu jest duuuża różnica... ;)

    Jak na razie jest git i tej wersji będę się 3mał. ;)

    P.S. To mój drugi motocykl, choć SeNną... jak na razie najeździłem się
    tyle co kot napłakał.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175