  • 1. Data: 2011-02-22 18:03:45
    Temat: Honda CBR
    Od: GrinchCBR <damiankubiak1@_NOSPAM_o2.pl>

    witam
    zaczynam dopiero przygode z motorami tzn mialem kiedys kilka ale
    zapomnialem co w trawie piszczy
    mam pytanie odnosnie hondy cbr 600 f3 bo nie moge jej odpalic i przydaloby
    mi sie troche info na temat regulacjii gaznikow jak je ustawic
    motor nie pali i szczela mi tlumnik
    czy ktos mi moze podpowiedziec?

  • 2. Data: 2011-02-22 18:21:18
    Temat: Re: Honda CBR
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "GrinchCBR" <damiankubiak1@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > motor nie pali i szczela mi tlumnik
    > czy ktos mi moze podpowiedziec?

    Ale jak szczela to jest cicho czy głośno? Bo tłumnik ma za zadanie wyciszyć
    szczały. Więc jak szczala cicho to jest fszystkofpożątku. Nie pszejmuj siem
    tym. Tak ma być.

    --
    Grzybol