  • 1. Data: 2011-02-21 13:06:19
    Temat: jeszcze o olejach
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze.

    Zima jest, to temat olejowy poruszę linkiem:

    http://www.paliwa.pl/news/yamaha-poleca-oleje-platin
    um-orlen-oil-

    Wiem, wiem motocyklowe platinum też istnieją.
    Chodzi mi bardziej o tych, którzy twierdzą, że do określonej marki tylko
    określony olej. Że np. do Hondy tylko Repsol.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 2. Data: 2011-02-21 13:51:50
    Temat: Re: jeszcze o olejach
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Motocykl ma instrukcje.
    W instrukcji jest klasa i lepkosc oleju.
    Kupujemy taki jak napisali.
    Wlewamy.
    A potem spokojnie jezdzimy nie zwracajac uwagi
    na dyskusje o tym jaki i dlaczego nie samochodowy..
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-02-21 13:56:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości news:4d626d45$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Wlewamy.
    > A potem spokojnie jezdzimy nie zwracajac uwagi
    > na dyskusje o tym jaki i dlaczego nie samochodowy..

    Tak jest.
    I wiem, że jest nas więcej niż dwóch.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 4. Data: 2011-02-21 14:20:03
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Jasio" wrote...
    > http://www.paliwa.pl/news/yamaha-poleca-oleje-platin
    um-orlen-oil-

    UWAGA
    Zeby link dzialal poprawnie wazny jest myslnik na koncu! U mnie po
    kliknieciu na link obcielo kreske na koncu i nie dzialalo. Po dopisaniu jej
    recznie link jest ok.

    --
    Pozdro
    James