  • 1. Data: 2011-02-21 11:31:58
    Temat: język motocyklistów
    Od: Monique89 <monia1353@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,

    Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.
    Mogłabym Was, drodzy motocykliści, prosić o małą i bezbolesną pomoc?
    Chciałabym się dowiedzieć jakimi określeniami, słowami, wyrażeniami się
    posługujecie, na zlotach, na spotkaniach itd. Albo na przykład jakieś
    znaki, gesty, których używacie podczas jazdy motocyklem.
    Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

    Dzięki i pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2011-02-21 11:46:03
    Temat: Re: język motocyklistów
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Monique89" <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.

    to sie musisz na zlota jakiegos wybrać... Zapoznawanie sie z językiem
    jakiegos motocyklisty nie wiem czy takie przyjemne bedzie (kwesita wprawy
    motocyklisty) - ale cóz - czego sie nie robi dla nauki :-)

    b.

  • 3. Data: 2011-02-21 11:53:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Użytkownik "Monique89" <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > to sie musisz na zlota jakiegos wybrać...

    I ankiety od razu zrobić ;-)

    Pzdr

    JKK

    (a jakiś "słownik" to sobie krąży po sieci)

  • 4. Data: 2011-02-21 11:57:16
    Temat: Re: jezyk motocyklistów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-21, Monique89 <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

> [...]
    > znaki, gesty, których używacie podczas jazdy motocyklem.
    > Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

    To bardzo niecenzuralna moze wyjsc Ci ta praca.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-02-21 12:10:04
    Temat: Re: jĂŞzyk motocyklistĂłw
    Od: Monique89 <monia1353@_NOSPAM_wp.pl>

    może być i niecenzuralna, ale za to ciekawa:)
    co do zlotu, no to na razie za oknem zima:( a praca potrzebna jest do
    czerwca;/

  • 6. Data: 2011-02-21 12:14:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-21 12:31, Monique89 pisze:
    > Witam,
    >
    > Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.

    sądząc po rezultacie google: słownik motocyklowy czas wyszukania 0,17
    sekund około 18 tys wyników np.

    http://www.kresowe.bractwo.motocyklowe.org/index.php
    ?option=com_glossary&func=display&Itemid=65

    to naprawde moze chodzic o "język" a nie o "slang".

    KJ

  • 7. Data: 2011-02-21 12:23:47
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    http://www.kresowe.bractwo.motocyklowe.org/index.php
    ?option=com_glossary&func=display&Itemid=65

    Można jeszcze tutaj poszukać:
    http://www.scigacz.pl/Slownik,motocyklowy,leksykon,m
    otoryzacyjny,dla,motocyklistow,12573.html

    Pozdr,
    Lovtza

  • 8. Data: 2011-02-21 12:52:18
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Monique89 wrote:
    > może być i niecenzuralna, ale za to ciekawa:)
    > co do zlotu, no to na razie za oknem zima:( a praca potrzebna jest
    > do czerwca;/

    No to pytaj, a my pomożemy. Przecież nie napiszemy ci pracy, nie?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 9. Data: 2011-02-21 12:54:06
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 21.02.2011 12:31, Monique89 pisze:
> [...]
    > znaki, gesty, których używacie podczas jazdy motocyklem.
    > Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

    Na maturę z polskiego przygotowałem pracę/prezentację "Analiza językowa
    czasopism motoryzacyjnych" z naciskiem na czasopisma motocyklowe. Może
    ktoś na grupie zechce użyczyć/oddać część swoich zbiorów - zawsze to
    jakiś start.

    --
    ganda

  • 10. Data: 2011-02-21 12:55:43
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-21 13:10, Monique89 pisze:
    > może być i niecenzuralna, ale za to ciekawa:)
    > co do zlotu, no to na razie za oknem zima:( a praca potrzebna jest do
    > czerwca;/

    Za miesiąc masz na przykład TBSZ, jak by nie patrzeć zdecydowanie przed
    czerwcem.

    --
    DP