  • 11. Data: 2009-06-22 14:18:58
    Temat: Re: Honda CBF 1000
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości news:h1o339$n6q$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jasio"
    >
    > dobre;)
    > znaczy, ze jestem czesca ukladu? no wreszcie;)))

    Skoro Ci z tym dobrze.

    > teraz Ci sie podoba?

    Nie chodzi tu o moją przyjemność, tylko o to, żeby ci, co Cię nie poznali i
    z Tobą wutki nie pili, czytali Ciebie i odpowiadali Ci.
    Na posty pisane niepoprawnie jest [czy też bywa] mniejsza reakcja, a
    przecież chciałbyś nie być osamotniony, skoro wpadłeś tutaj jako część
    układu, prawda?
    Kefir sam powiedział, że w końcu mógłby Cię niechcący wrzucić do KFa. (:

    > ladna taka,
    > konkretna i zgodnie z regulami;]

    Niestety, mniejsza niż bym chciał, ale pracuję nad tym znowu.

    > nie czuje obowiazku mienia takowej,
    > zle Ci z tym?;)

    Najważniejsze, żeby nam było dobrze z własnymi. Żonami, bąkami, psami,
    stopkami...
    Czego wszystkim życzę.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 12. Data: 2009-06-22 14:28:56
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > układu, prawda?
    > Kefir sam powiedział, że w końcu mógłby Cię niechcący wrzucić do KFa. (:

    dobrze, juz dobrze
    ulegly jestem dzis - przemeblowanie robie]

    [ciach]

    > Najważniejsze, żeby nam było dobrze z własnymi. Żonami, bąkami, psami,
    > stopkami...
    > Czego wszystkim życzę.

    poniekad
    sie podpisuje rencami i .... stopkami;))

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2009-06-22 14:34:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Piotr pisze:
    > FAQ - http://tinyurl.com/mw68j3

    E ! Tinyurl po pewnym czasie wygasa, wiesz ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-06-22 14:43:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości

    > E ! Tinyurl po pewnym czasie wygasa, wiesz ?

    Ty, ale Ty z nim piłeś! (:
    To weź się też nie czepiaj, jak ten drugi.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-06-22 14:59:13
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl>
    > E ! Tinyurl po pewnym czasie wygasa, wiesz ?

    no wiedzialem,
    poprostu wiedzialem,
    Redaktor Naczelny upomina;]

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 16. Data: 2009-06-23 05:23:34
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Piotr"
    znaczy, ze jestem czesca ukladu? no wreszcie;)))

    Czescia ukladu to bedziesz dopiero wtedy jak opierdolisz swoj motocykl za
    to, ze skaplo mu z lancucha...a juz na pewno jak bedzie on pedzony
    kardanem...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 17. Data: 2009-06-23 06:58:15
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Czescia ukladu to bedziesz dopiero wtedy jak opierdolisz swoj motocykl za
    > to, ze skaplo mu z lancucha...a juz na pewno jak bedzie on pedzony
    > kardanem...

    oj to nie predko...
    no coz - trudno;]

    --
    pozdrawiam,
    Piotr
    Szare 57x51.8 i Niebieskie 75x56.5
    FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-06-24 11:49:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Piotr pisze:
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl>
    >>
    > no wiedzialem,
    > poprostu wiedzialem,
    > Redaktor Naczelny upomina;]

    A co, jak już se stopke konstruowałeś to trza było poprawnie od początku.

  • 19. Data: 2009-06-24 11:49:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości