  • Data: 2009-02-04 11:50:42
    Temat: Re: Honda CB 1300 czy Yamaha XJR 1300?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lut, 21:25, "gdynus" <g...@i...pl> wrote:
    > Pytanie do użytkowników ,Honda CB 1300 czy Yamaha XJR 1300? Mam ochotę  kupić
    > któryś  z tych motocykli , znalazłem oba w dosyć przystępnych cenach, oba mi sie
    > podobają,  ale wcześniej chętnie usłyszę co wy na to . Czy sa jakieś plusy czy
    > minusy ktore stawiają jeden z tych motocykli przed drugim?

    Abstrahując od technicznego popiardywania szanownych kolegów
    współwątkowiczy, powiem po prostu : PRZEJEDŹ SIĘ.
    Miałem fioła na punkcie CB1300 i śliniłem się dość długo, zamiarując
    kupić
    sobie w nieokreślonej przyszłości. Traf chciał że pewnego razu
    kumpel dał mi pojeździć po torze (kartingowym, nie poznańskim).
    Jak dla mnie niestety lipa. Niewygodne, silnik jakoś tak dziwnie
    chodzi od dołu, szarpie. Na wyższych obrotach też jakoś tak dziwnie
    bangla. Zaznaczam iż nie był to szrot, 2 lata bodajże miała maszynka.
    Oczywiście powyżej to tylko moje odczucia, ktoś inny zejdzie z padaki
    zachwycony. Ale przed wydaniem kasy sugeruję przejażdżkę :)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05