  • Data: 2009-02-04 13:42:34
    Temat: Re: Honda CB 1300 czy Yamaha XJR 1300?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 14:10, fv <f...@c...com> wrote:
    > A ile litrów R4 wcześniej testowałeś?

    Byłem dopiero co po zrobieniu 30kkm xx-em.
    Okazyjnie kręciłem się dookoła komina na fireblade.

    > Bo mnie się zdaje, że to szarpanie to wynik nieumiejętnej
    > operacji rolgazem a nie cecha silnika. A zdaje mi się tak, ponieważ sam ten błąd
    popełniłem.

    Raczej nie... Ja się wyjątkowo delikatnie obchodzę z gazem :P

    > Z wyższymi obrotami to też chętnie przeczytam coś więcej.

    Trudno mi to określić, po prostu źle mi się jechało w odczuciu
    ogólnym.
    W porównaniu do tigera, na którym przyjechałem na tor, silnik
    w cebuli chodził strasznie topornie, słabo się wkręcał i jakoś tak
    "sztywno" chodził. Ale zaznaczam że to tylko odczucia moje własne :>
    Mówiąc "słabo się wkręcał" mam na myśli że nie czuło się zupełnie
    tego 1300. Tiger 955 jest od cebuli dużo żwawszy.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05