  • Data: 2009-02-03 21:36:20
    Temat: Re: Honda CB 1300 czy Yamaha XJR 1300?
    Od: "lesor" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gdynus wrote:
    > Pytanie do użytkowników ,Honda CB 1300 czy Yamaha XJR 1300? Mam
    > ochotę kupić któryś z tych motocykli , znalazłem oba w dosyć
    > przystępnych cenach, oba mi sie podobają, ale wcześniej chętnie
    > usłyszę co wy na to . Czy sa jakieś plusy czy minusy ktore stawiają
    > jeden z tych motocykli przed drugim?

    Najwazniejsza roznica to taka, ze CB jest wyzsza i nizszy kierowca moze miec
    klopoty.
    CB zuzywa mniej paliwa nic XJR;
    XJR bywa na ohlinsach, ktore mozna sobie oddac do serwisu a showe mozna albo
    rzezbic albo wymienic na ohlinsa jesli to jest roznica;
    CB dobrze sobie radzi na poludniu, bo ma chlodzenie woda;
    XJR ma dwie rury (nie mowie o tej nowej, bo to pomylka) i mozna kufry nizej
    zamontowac;
    CB ma wiekszy schowek pod krzeselkiem;
    XJR ma wiekszy wybor akcesoriuw dedykowanych;
    W XJR lubia pekac zadupki;
    XJR jest na gaznikach, mozna se pogrzebac dyszami, w CB PauerKomanderem;
    CB ma bogatszy komputerek we wskaznikach, XJR ma bardziej klasyczne zegary;
    XJR ma centralke w standardzie, CB w opcji;
    Jedzie sie nimi inaczej. Na xjr jak na kocje. :) No i zeby xjr urywala dupe
    musi miec dynojety, znam taka jedna.

    Wez jeszcze pod uwage ZRXa 1200. Przy tych samych parametrach jazdy,
    wqrwiajaco mniejsze zuzycie paliwa. A narowisty bardziej.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek