eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolowanie elektryka › Re: Holowanie elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.88.97.37.84!no
    t-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Date: Tue, 18 Aug 2020 08:52:38 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rhg1c7$6rs$3$horizn@news.chmurka.net>
    References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5obd$ok0$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f367d72$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh67at$hs$9$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a77e$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6moc$a1k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rh86eh$25r$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <rh9aqe$jfu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhde58$o6v$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rhe6fg$5fg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f3aaaac$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhfdea$rih$1$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 88.97.37.84
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 18 Aug 2020 07:52:39 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="88.97.37.84"; logging-data="7036";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    In-Reply-To: <rhfdea$rih$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: en-GB
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682809
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18/08/2020 03:12, Cavallino wrote:
    > W dniu 17-08-2020 o 19:04, J.F. pisze:
    >
    >>> Nawet nie czytam, wystarczyła mi prędkość średnia i ilość ładowań.
    >>> Elektrykiem tak się nie jeździ i tyle.
    >>> Po co jechać o 50 km/h szybciej, żeby potem dłużej stać na
    >>> dodatkowych ładowaniach, niż się zyska na czasie grzejąc ile się da?
    >>
    >> Sluszna wypowiedz, ale ... to ile wolno jechac elektrykiem ?
    >> 90 na tempomacie, 100, 110 ?
    >
    > Zależy jakim i jaki dystans (w sensie jak to się ma do jego zasięgu).
    >
    > Przykładowo - nad morze na upartego dojechałbym bez ładowania, bo jest
    > na granicy mojego zasięgu.
    > Ale to wymagałoby jazdy między 70 a 90, więc tego nie zrobię, w zamian
    > stanę gdzieś raz w połowie drogi i się doładuję.
    > Ale pojadę tak jak inni, tyle że bez szaleństw, drogi i tak
    > jednopasmowe, więc szybko się nie da.
    > Wyjdzie może z godzinę dłużej niż bym jechał spalinówką bez zatrzymania
    > i obiad zjadł na miejscu, albo i nawet nie tyle.
    >
    > Z Warszawy do Gdyni jechałbym tak samo, czyli na jedno ładowanie.
    > Nie wiem jakie realne spalanie ma ten Mercedes przy jakich prędkościach,
    > ale swoim raczej wybrałbym krótszą drogę - czyli S7 i jazdę koło 110.

    Wszystko przy zalozeniu, ze:
    - nie bedzie kolejki do ladowania,
    - ladowarka bedzie dzialala.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: