  • Data: 2013-04-25 12:39:21
    Temat: Re: Historia ubezpieczeniowa - pytanko
    Od: "IFTER Serwis" <s...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak podaj nieprawde i odzyskaj odszkodowanie w wypadku szkody. Mialem i
    przerabialem wszystko wyciagna a zawinila kobieta w ubezpieczaniu podala
    sama nieprawidlowe dane zeby zanizyc skladke i zeby jej byla konkurencyjna i
    pech chcial ze mialem dzwona na parkingu i chcialem skorzystac z AC
    doliczyli mi doplate do polisy ze wyszlo mi dwa razy drozej jakbym naprawil
    bez zglaszania
    uwazajcie na to