-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
gne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.
21.MISMATCH!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.hi
ghwinds-media.com!postnews.google.com!w11g2000vbp.googlegroups.com!not-for-mail
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Historia maszyn parowych z połowy 19 wieku
Date: Thu, 18 Aug 2011 07:29:36 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 17
Message-ID: <1...@w...googlegroups.com>
References: <j2i6e9$588$1@inews.gazeta.pl>
<d...@j...googlegroups.com>
<j2im3r$jd8$1@inews.gazeta.pl>
<1...@e...googlegroups.com>
<j2ipan$t3j$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.156.151.254
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1313677856 11790 127.0.0.1 (18 Aug 2011 14:30:56 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Aug 2011 14:30:56 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: w11g2000vbp.googlegroups.com; posting-host=217.156.151.254;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: ARLUEHCNK
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64;
Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET
CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C; .NET4.0E),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:29161
[ ukryj nagłówki ]On Aug 18, 11:25 am, "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Na filmie widac, ze sa tam rowniez eksponaty zabytkowej techniki bezparowej.
> Zauwazylem motocykle i reczne maszyny do produkcji lin.
Tak z 10 lat temu, w biuletynie National Board był artykuł o pierwszej
śmiertelnej ofierze motocykla. Facet rozbił sie na drzewie po
eksplozji kotła parowego. Nie pamiętam kiedy to było ale tak ze 100
lat temu. Samochody parowe były lepsze od spalinowych przez całe
dziesięciolecia. Nawet rozważałem zmajstrowanie prostego jeździdełka z
turbiną Tesli z przysłowiowego sznurka wiadra i masła, ale niestety
żeby się tym bujać na tym festiwalu, musiałoby to podlegać pod
przepisy ciśnieniowe, a tego w szopie zrobić się nie da, trzeba mieć
certyfikaty.
Konrad
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.11 17:00 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz