  • Data: 2002-05-09 14:40:43
    Temat: Re: Hierarchia pl.* i pnn-g
    Od: "Moi" <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał
    news:2t3cd8bfb1i3362n3e8%sal@virgin.gazeta.pl...
    > A bo to niby nie ma FAQ, tysiąca odpowiedzi z linkiem do www.usenet.pl i w
    > końcu poradnika ZZ?
    > Człowieku - czy Ty w ogóle tam chociaż _czasami_ zaglądasz?

    Czy cos swiadczy o tym, ze nie zagladam?
    A skoro jest FAQ, to po co RFD? Wystarczyloby CFV...

    > Wyobraź sobie, że i w ostatnim wątku pierwsze komentarze były z linkami i
    > propozycją co w/w ma zrobić. Ale on wraz z kolegą wolał zacząć od mięsa.

    Kto to jest on? Ja nie pisze o _nim_.
    Wszedlem na te grupe, pierwszy raz od jakichs trzech lat, bo mialem
    pomysl na nowa ng. Po przejrzeniu jakichs dwustu postow napisalem,
    co o tym mysle. Ot, i wszystko...

    > Znaczy co jest "niedookreślone"? Bo ich frustracja wynika głównie z
    niechęci
    > przeczytania FAQ/poradnika/www.usenet.pl/czegokolwiek.

    Takze tych, pytajacych "Co moim CFV, bo RFD zakonczone"?
    I na wejsciu bijacych czolem o podloge, bo inkwizytorzy z wlasnego
    mianowania tylko czekaja na lapsus, by moc napisac: "Smierdzi ci
    z geby. Jestem PRZECIW".
    Zalosne...

    > Przemysław Maciuszko

    Pozdrawiam,