  • Data: 2002-05-10 08:36:59
    Temat: Re: Hierarchia pl.* i pnn-g
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Moi" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:abebi6$4js$2@news.tpi.pl...
    > "Sigurd" <s...@p...onet.pl> napisał news:abd9ro$qun$1@news.onet.pl...
    >
    > Nie ciagne juz ze trzy lata. Chyba z news.tpnet.pl to bylo...?
    > Tak czy inaczej, nikt mi t(amt)ego nie skasuje. To co jest
    > tam zapisane jako hierarchia pl.* jest moje, nie TS'a.
    > Udostepnic moge komu zechce.

    No to mamy różnicę definicyjną. Ty, jak rozumiem, traktujesz hierarchię jako
    pewien produkt, rozrastający się, ale w danym momencie zawierajacy,
    powiedzmy, 13 mln postów (btw. ile jest?). I kropka. A dla mnie hierarchia
    to taka usługa, umozliwiajaca wymianę postów.
    I ta druga - bezsprzecznie należy teraz do TS i MJ.

    Sigurd