eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"Re: Here's the problem with electric cars
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Here's the problem with electric cars
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e5a3d10$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6660d2$1$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e678ef8$1$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6e57b9$1$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4lvoe$1sr2$1@gioia.aioe.org> <r4mal9$jp9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <i1595lk9l6w7.iojcflb7ss7i$.dlg@40tude.net>
    <r4n8f0$2br$1$Cav@news.chmurka.net>
    <f...@4...net>
    <r4nfg6$5o8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e6f745d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e71e33b$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7205cd$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Date: Thu, 19 Mar 2020 13:38:53 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0
    SeaMonkey/2.49.5
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5e7205cd$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: Avast (VPS 200319-0, 2020-03-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 48
    Message-ID: <5e7367dc$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.70.95
    X-Trace: 1584621532 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 79.191.70.95:53215
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673749
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    hamulce powinny wytrzymać ten jeden zjazd be zproblemu, ale
    >
    > A to tak IMO niekoniecznie.
    > W dodatku w elektryku moga byc odchudzone, bo przeciez silnik hamuje :-)
    >

    nie sądzę żeby homologacja pozwalała postawić na mieszane hamowanie, ale
    można to przecież sprawdzić w specyfikacjach elektryków


    >>> No i ciekaw jestem, co z tego wyjdzie.
    >>> W zimie to co prawda mozna nagrzewnice uruchomic, a w lecie klime.
    >
    >> każdy silnik fazowy będzie sam hamował jak mu się zewrze fazy, jak np
    >
    > No tak nie calkiem bo indukcyjny to slabo.
    >
    >> 2/3 to słabo a jak 3/3 to już bardzo mocno
    >> oczywiście jeśli producent takie coś przewidział :)
    >
    > No wlasnie - hamowal bedzie, sie przegrzeje i spali ...

    i znowu ile by musiał hamować żeby się przegrzał, na pewno ma czujniki
    temperatury i odcinanie przy przegrzaniu,

    Więc pewnie jak ktoś by robił zjazd naście kilometrów przy pełnym
    naładowaniu to by i silniki i hamulec mógł się przegrzać, tak jak i w
    spaliniakach niektórzy potrafią zrobić .
    > J.




    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus


    --
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.03.20 18:22 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: