  • 1. Data: 2010-04-20 09:13:21
    Temat: Hello ewrybady!
    Od: "Farfocel" <f...@0...pl>

    Jestem tu nowy więc się przedstawiam, mam ksywke Jolka. Jestem facio. Moja
    wcześniejsza szparka miała na imię Jolka. Kiedy nieco sobie łyknąłem browarka darłem
    japę: Jolka! I i Jolka przynosiła kolejnego browarka. Kumple też darli japy: Jolka i
    tak zostało. Stąd ta ksywa. Jolka się zeszmaciła, powiła kolorowego szczeniaka,
    wyniosła się z naszej hacjendy i słuch o niej zaginął. Ale do rzeczy czyli jak mówił
    mój dziadzio, nalewaj sztakańczyk i opowiadaj pierdoły dalej. Więc tak, mam 21 lat
    skończone, razem z kolesiami też skończyliśmy szkoły a jak! i aktualnie żyjemy sobie
    beztrosko na wasz koszt. Jest miło. A, internet jest kumpla Dżeja. Leży teraz
    nawalony jak kupa skarpet, a ja sobie tu wypisuje mądrości z krainy Oz. Tak więc
    ostatnio zainteresowliśmy się polityką. Fajna sprawa. Dyskutujemy często. Im więcej
    browara tym konkretniej. Kolesie mają różne poglądy. Taki Bi to jest chyba mocna
    potego. Jego stary wyemigrował do jankesów przez Meksyk. Teraz boi sie wrócić ale
    chata została i jest gdzie urządzać spędy. Ale do rzeczy. Więc z tą polityką. Chce
    zacząć praktykować w tym temacie i nie bardzo wiem co zrobić i do jakiej partii się
    zapisać by można było zrobić karierę. Może ktoś doradzi jaka partia jest najlepsza i
    gdzie można najszybcieć doczłapać się do jakiegoś stanowiska by się nie przemęczać. Z
    harcerskim pozdrowieniem.

    Jolka

  • 2. Data: 2010-04-20 10:17:01
    Temat: Re: Hello ewrybady!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Farfocel* napisał(-a):

    [...]

    Zmień stację diagnostyczną, bo w obecnej Cię oszukują

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-04-20 11:02:53
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Farfocel wrote:
> [...]
    > Jolka się zeszmaciła, powiła kolorowego szczeniaka, wyniosła się z
    > naszej hacjendy i słuch o niej zaginął. Ale do rzeczy czyli jak mówił

    [ciach]

    Ja bym szedł do partii klerykałów :) Podziałasz kilka lat, założysz rozgłośnię
    radiową i kupisz sobie Maybaha :) a potem to juz bez męczarni pozyjesz do końca
    własnych dni.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 4. Data: 2010-04-20 13:04:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 09:13:21 +0200, Farfocel napisał(a):

    > (...) Z harcerskim pozdrowieniem.

    A gdzie "przepraszam za crossposta"?
    Jestem rozczarowany.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-04-20 13:44:20
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Po tym krótkim CV wnioskuję, że najbliżej Ci będzie do Samoobrony.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-04-20 15:54:49

    Tue, 20 Apr 2010 09:13:21 +0200, w
    <4bcd5408$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>, "Farfocel" <f...@0...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    można najszybcieć doczłapać się do jakiegoś stanowiska by się nie przemęczać. Z

    [...]

    Marcin? A co z tym dyfrem? ;>