eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHejt na elektrykiRe: Hejt na elektryki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!feeder.us
    enetexpress.com!tr3.eu1.usenetexpress.com!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.
    farm!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.x
    lned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds
    -media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 19 May 2022 09:43:16 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.9.0
    Subject: Re: Hejt na elektryki
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <t60nd8$nm0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <t60u4h$roj$1$horizn@news.chmurka.net>
    <4929348279$20220518124953@squadack.com>
    <t62jla$1h6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6284d7e5$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <t62lpq$320$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: "T." <k...@i...pl>
    In-Reply-To: <t62lpq$320$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 220519-0, 19.5.2022), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 35
    Message-ID: <6285f517$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.121.46
    X-Trace: 1652946199 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 461 83.5.121.46:58926
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3133
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703840
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-05-18 o 13:37, Cavallino pisze:
    > W dniu 18-05-2022 o 13:26, Marcin N pisze:
    >> W dniu 18.05.2022 o 13:00, Cavallino pisze:
    >>> Tak gdzieś połowa jego zasięgu to optymalny czas na przerwę dla
    >>> kierowcy, a więc też dobry moment na szybkie podładowanie.
    >>
    >> W realnym świecie, w którym wszyscy używają elektryki - nie istnieje
    >> nic takiego jak "szybkie podładowanie".
    >
    > Jasne.
    > Stacje benzynowe za dużo większą kasę dało się zbudować, ale zbudowanie
    > ładowarek to zadanie niewykonalne dla ludzkości.....
    >
    > Już nie wspominając o tym, że zanim ten czas nadejdzie, do czas
    > potrzebny na szybkie podładowanie spadnie pewnie do kilku minut.
    >
    To teraz postaw się w roli właściciela stacji - paliw albo ładowania. Na
    stacji paliw tankowanie średnio trwa powiedzmy 5 minut, klient tankuje
    40 l, marża - 10 gr. Załóżmy maksymalny ruch - w ciągu godziny 12
    samochodów x 40 l = ok. 50 zł zarobku na dystrybutorze. Zatem mając np.
    4 dystrybutory mamy 200 zł na godzinę. Ile musi kosztować prąd, żeby
    ludzie chcieli być właścicielami stacji ładowania? Już są w necie
    artykuły, że korzystając z szybkich ładowarek podróż elektrykiem jest
    droższa niż LPG i porównywalna z dieslem...
    Jedyna zaleta stacji ładowania jest taka, że to ustrojstwo jest
    bezobsługowe. Ale skoro klient czeka godzinę, to żal nie mieć budy z
    hotdogami, więc i tak jest jakaś obsługa. No i to szybkie ładowanie to
    na razie taka trochę ściema - nie wszystkie ładowarki to mają inie
    wszystkie auta.
    T.

    I jeszcze jedna sprawa - miałem sytuację, kiedy w Renówce zacięło mi się
    gniazdo do ładowania i ni huhu nie chciało odpuścić (nie mogłem wyjąć
    kabla). W takiej sytuacji ani samochodu nie można odpiąć, ani skorzystać
    z ładowarki. Mordowałem się chyba z godzinę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: