  • 81. Data: 2024-09-10 23:50:32
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.09.2024 o 20:42, Shrek pisze:

    > NIe - niezależnie od tego czy z netmeteringu czy z netbiligu ładuje się
    > z miksu. Twój rozumek nie potrafi pojąć że elektrony nie są podpisane.

    No i dlatego swoją instalacją bilansuje ładowanie w zupełnie innym miejscu.

  • 82. Data: 2024-09-11 00:03:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.09.2024 o 22:21, Shrek pisze:

    > Z miksu.

    Nonsens.

  • 83. Data: 2024-09-11 07:12:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-09-2024 o 17:33, J.F pisze:

    > Gdzies ponoć w jeden dzien spadło tyle, ile średnio spadało w calym
    > sierpniu.
    > No to chyba kiepski powód do suszy ? :-)

    Wręcz przeciwnie.
    Spłynie i nie ma.

    > no cóż:
    > -opady to chmury. Chmury to chłodniej.

    Na pół dnia?
    Takie coś nie ma znaczenia.
    Im cieplejszy klimat, tym burz i gwałtownych ulew więcej.

    Zobacz co się dzieje przy monsunach....

    > Susza - ocieplenie, powódź - ocieplenie.
    > To kiedy będzie oziębienie? :-)
    > Albo raczej - jak się objawi, żebyś nie powiedział "nigdy" :-)

    Że latem znowu będzie 15 stopni przez 2 miesiące i co drugi dzień będzie
    padać?
    A żeby było słońce, to trzeba znowu będzie jeździć do Jugosławii, a nie
    nad Bałtyk?

    > Ale to pdobno wypłynięcie wody z głębszych

    No tak - upwelling spowodowany dziwnym wiatrem.

  • 84. Data: 2024-09-11 13:57:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.cire.pl/artykuly/opinie/120445-naukowe-o
    szustwo-stulecia-czy-porozumienie-paryskie-oparto-na
    -niezweryfikowanych,-nierzetelnych-danych-naukowych-
    czesc-i

  • 85. Data: 2024-09-11 20:43:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.09.2024 o 20:21, Shrek pisze:

    > I moja lodówka też i komputer i klimatyzacja - więc co nie jest
    > zasilanie z paneli sąsiada posiadacza tłizi tępaku?

    Może wszystko jest z tych paneli :-)

    > Żaden - poza tym że miks zwlaszcza w nocy jest głównie z węgla.

    No ale w dzień jest z paneli sąsiada :-)

  • 86. Data: 2024-09-12 09:30:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2024 o 07:12, Cavallino pisze:

    > Na pół dnia?
    > Takie coś nie ma znaczenia.
    > Im cieplejszy klimat, tym burz i gwałtownych ulew więcej.
    >
    > Zobacz co się dzieje przy monsunach....

    Tutaj dali wyjaśnienie dla niekumatych (koniecznie przeczytaj całość):

    https://next.gazeta.pl/next/7,172392,31297712,nadcia
    ga-osobliwosc-boris-potezne-opady-i-zagrozenie-powod
    zia.html

  • 87. Data: 2024-09-12 10:21:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2024 18:14:23 +0200, Shrek

    > Tak jak na ciebie..

    Póki co wychodzi że to ty kompletne brednie wypisujesz.

    > I na 3 MWh robisz 15k;)

    Dokładnie tak, 20kWh/100km średnio zużywam.
    To ile niby wg ciebie wychodzi miszczu matematyczny?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 88. Data: 2024-09-12 10:27:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2024 18:34:25 +0200, Shrek

    > Sprawdzam cię - to ile?

    Przecież napisałem, ślepy jesteś czy głupi?

    > Bo coś piszesz, że 15kkm na prądzie jeździsz,
    > sugerując że masz darmowy, a pierdolnąłeś
    > się o jedno zero.

    Nie, debilu, to ty się pierdolnąłeś.

    > Masz doplaty w rozliczeniu.

    Mam umowę że JA prywatnie zainwestowałem w OZE
    i tym samym przyczyniłem się do zmniejszenia
    zużycia węgla. Ja wiem że cię to boli, boś
    tępak, ale nic na to nie poradzę.

    > A inni byli mądrzy i załapali się na emerytury olimpijskie.

    Ty się załapałeś?

    > Ty też się załap:P

    Do niczego mi to potrzebne nie jest.

    > BTW - znów się pieprznąłeś - nie masz net meteringu tylko
    > netbiling. Ciągle się mylisz:P

    Oczywiście że mam netmetering, wszak montowałem instalację
    jeszcze w 2020 roku, DEBILU. A teraz przeproś i spierdalaj,
    bo po raz kolejny potwierdza się, że szkoda na ciebie czasu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 89. Data: 2024-09-12 10:41:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2024 19:52:45 +0200, Shrek

    > Trzeba sobie zbudować stację benzynową.

    To sobie buduj, a paliwo i tak do niej dostaniesz ruskie.

    > Co więcej, prądu nie zabraknie, nawet jeśli wszyscy
    > LOL.

    SROL

    > Są znacznie lepiej, bo średnio 4 z 6 przegród nie są na zewnątrz.

    Nie no, ty jednak jesteś debilem. Każde mieszkanie ma 2 boczne przegrody na
    zewnątrz, tylko skrajne mają 3. To jakim cudem ci średnio 4 wyszły? No,
    DEBIL.

    > 15 to minimum.

    Sranie w banie, większość termo była wykonywana dawno temu, mają co
    najwyżej 10. Nowe mają 15.

    > Mi się marzy, żebyś sobie mieszkał w domu jak chcesz,
    > ale odpierdolił się od innych.

    Ale to ty się przypierdalasz do mieszkających w domach.

    > Ale nie wszyscy
    > A sobie miej. Taki basen to bardzo ekologiczna jest 3 MWh :P

    Grzeje w dzień, więc prosto ze słońca. I nie 3MWh,
    tylko w porwaych 1,5MWh, a to że mi jeszcze zostaje
    to się oczywiście nie skapowałeś, bo w dupie byłeś
    i gówno widziałeś a nie mój basen.

    > A twój samochód ładujesz 3MWh - i starcza ci na 15kkm;)

    Dokładnie tak, matematyczny cepie.

    > A do domu masz basen ekologiczny bo żre drugie tyle co dom.

    W 100% ze słońca, bo w okresie letnim gdy działa basen
    słońca mam pod dostatkiem. Nawet aktualnie pompa bierze
    mniej niż produkcja z PV.

    > I masz hybrydę bo ci żona nie pozwoliła elektryka bo jest dobry dla
    > każdego ale nie na ciebie. I robisz nim 15kkm rocznie ale od domu nie
    > odjeżdzasz, bo robi na prądzie 40 km a ty trzy razy dziennie i ładujesz
    > go przez 15 godzin na dobę (bo tyle trwa trzykrotne ładowanie do pełna z
    > gniazka) go ładujesz ze swoich paneli.

    Znowu łżesz, mam mocniejszą ładowarkę, więc ładowanie do pełna trwa 2,5h.
    Zaś trzecie ładowanie robię w nocy, w prądzie spadowym na następny dzień.
    Czyli znowu, gówno wiesz a się prujesz.

    > Ogólnie jesteś bardzo osobliwym przypadkiem:P Problem w tym że żądasz
    > żeby wszyscy byli tacy osobliwi jak ty bo inaczej hejtują twoją
    > osobliwoąć:P

    Skończ z tymi projekcjami, albo sobie kino otwórz.
    Ja nikogo nie zmuszam, ty za to postulujesz aby ludzie
    jeździli na ruskim LPG, bo to rzekomo lepsze niż paliwo
    i POLSKI węgiel z którego robi się prąd.

    > Trzy razy dziennie w nocy z paneli?

    Raz. Kluczowe jest że ze spadowego.

    > Czy konie mnie słyszą? ;)

    Pewnie jedyne które by się z tobą zgodziły.

    > Mimo że nie musi.
    > I dlatego wywalasz trzy MWh w basen:P

    Po pierwsze nie 3, po drugie prosto ze słońca, mentalny cepie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 90. Data: 2024-09-12 10:46:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Sep 2024 20:16:40 +0200, Shrek

    > Ropy, CNG i LNG oraz prądu też jest ograniczona ilość.

    Znowu manipulacja. To że jest ograniczona ilość WSZYSTKIEGO,
    to oczywiste. Ale czy ty rozumiesz że mowa jest o ODPADZIE
    w przypadku LPG? Ograniczenie LPG polega na tym, że nie
    można go wydobywać więcej niż potrzeba materiału którego
    jest odpadem. Że też trzeba ci takie elementarne rzeczy
    tłumoczyć.

    > To w tej strefie chodzi o kartki na paliwo czy ekologię?

    Jaką ekologią jest gaz? Bronisz tego dziadostwa jak swojego.

    --
    Pozdor
    Myjk