  • 1. Data: 2013-08-29 02:31:39
    Temat: He, he. Policja chce
    Od: k...@g...com

    Pan telewizor powiedział że Policja chce zmian w przepisach. Chcą żeby za
    przekroczenie prędkości o 50/h było zatrzymywane PJ na 3 miesiące.

  • 2. Data: 2013-08-29 02:36:55
    Temat: Re: He, he. Policja chce
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    ps.com...
    Pan telewizor powiedział że Policja chce zmian w przepisach. Chcą żeby za
    przekroczenie prędkości o 50/h było zatrzymywane PJ na 3 miesiące.

    jaka Policja ? minister "Sikor" Nowak raczej.

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/61256-minister-nowak-
    na-wojnie-z-kierowcami-chce-zabierac-prawo-jazdy-za-
    przekroczenie-predkosci-o-50-kmh

    http://www.fakt.pl/Przekroczysz-predkosc-o-50-km-to-
    pozegnasz-sie-z-prawkiem,artykuly,227729,1.html

  • 3. Data: 2013-08-29 13:21:31
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 02:36:55 UTC+2 użytkownik misiek napisał:
> [...]
    przekroczenie-predkosci-o-50-kmh

    > http://www.fakt.pl/Przekroczysz-predkosc-o-50-km-to-
    pozegnasz-sie-z-prawkiem,artykuly,227729,1.html

    Nie wiem, nie byłem, nie widziałem. Pan telewizor mówił ze inicjatywa Policji.

  • 4. Data: 2013-08-29 16:43:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-29 02:31, k...@g...com pisze:
    > Pan telewizor powiedział że Policja chce zmian w przepisach. Chcą żeby za
    przekroczenie prędkości o 50/h było zatrzymywane PJ na 3 miesiące.

    W niemczech działa to od dawna.

  • 5. Data: 2013-08-29 20:06:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > W niemczech działa to od dawna.
    Tam działa wiele rzeczy i to od dawna...
    Czy ten pomysł to nie przypadkiem odwet za próbę zabrania 100% płatnych
    zwolnień lekarskich dla mundurowych?
    Spoko, może wreszcie się doczekamy buntu i będzie wesoło.
    WOJO

  • 6. Data: 2013-08-29 20:39:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości
    >Tam działa wiele rzeczy i to od dawna...
    >Czy ten pomysł to nie przypadkiem odwet za próbę zabrania 100%
    >płatnych zwolnień lekarskich dla mundurowych?

    Watpie. Kierowcy zabrali czy jak ?

    Takie pomysly kraza od dawna ... skoro sie kierowcy mandatow nie boja,
    punktow nie boja, to trzeba inaczej :-)

    >Spoko, może wreszcie się doczekamy buntu i będzie wesoło.

    Bunty moga roznie wygladac:
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14479342,Bu
    nt_we_wroclawskiej_drogowce__Policjanci_krytykuja.ht
    ml

    J.

  • 7. Data: 2013-08-29 20:44:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-08-29 02:31, k...@g...com pisze:
    > Pan telewizor powiedział że Policja chce zmian w przepisach. Chcą żeby za
    przekroczenie prędkości o 50/h było zatrzymywane PJ na 3 miesiące.

    Ciekawe, że dopiero teraz. Ja byłem za takimi rozwiązaniami już z 10 lat
    temu. Z tym, że nie za pojedyncze przekroczenie, tylko za recydywę,
    nawet drobną.

    Taki jeden facet z mojej byłej dzielnicy, który uparcie parkuje samochód
    prawie na skrzyżowaniu, czym zasłania widoczność i powoduje powstawanie
    korków, bo wszyscy się zatrzymują, ponieważ nic nie widzą. Po telefonach
    na policję i SM kilka razy wlepili mu mandat, a on dalej to samo. Jakby
    mu zabrali prawko na parę miesięcy, to może zakuty łeb by się nauczył.

  • 8. Data: 2013-08-29 20:58:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Ciekawe, że dopiero teraz. Ja byłem za takimi rozwiązaniami już z 10 lat
    > temu. Z tym, że nie za pojedyncze przekroczenie, tylko za recydywę,
    > nawet drobną.

    to na jak długo trwałby zawias?

  • 9. Data: 2013-08-29 21:11:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-29 20:58, megrims pisze:

    > to na jak długo trwałby zawias?

    troche nie po polsku :(

  • 10. Data: 2013-08-29 21:23:48
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-08-29 21:11, megrims pisze:

    > troche nie po polsku :(

    Pierwszy raz na miesiąc. Drugi raz na trzy miesiące. Trzeci na rok.
    Czwarty dożywotnio.

    Jak ktoś się nie potrafi nauczyć subordynacji, to niech nie ma prawka,
    albo niech się leczy u psychiatry. Może to uleczalne.