  • 1. Data: 2010-06-26 15:56:24
    Temat: Hasło w biosie Laptop
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Jak się pozbyć nieznanego hasła w biosie w Laptopie
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-26 16:07:28
    Temat: Re: Has?o w biosie Laptop
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-06-26 16:56, kowtow wrote:
    > Jak si? pozby? nieznanego has?a w biosie w Laptopie
    > Pozdrawiam

    Zapytać się osoby, która zakładała hasło.

    p.s. wypada podać, jaki model laptopa.

    --
    Dominik (bachus)

  • 3. Data: 2010-06-28 08:17:53
    Temat: Re: Hasło w biosie Laptop
    Od: "Rocky" <n...@w...pl>

    wypróbuj narzędzi zawartych na płytce Hiren's BootCD, są tam programy do
    łamania/odczytywania haseł do BIOS-u. Żeby używać Hiren'sa nie trzeba mieć
    systemu, wystarczy wypalić go na płytce i odpalić (zbootować) z tej płyty.
    Ja tak zrobiłem ale nie pamietam nazwy programiku

  • 4. Data: 2010-06-28 08:30:16
    Od: "Rocky" <n...@w...pl>

    sciągnij i wypakuj. Najnowsza wersja

    http://www.hirensbootcd.net/download/Hirens.BootCD.1
    0.6.zip

  • 5. Data: 2010-06-28 08:33:14
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 28-06-2010 o 10:17:53 Rocky <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > mieć systemu, wystarczy wypalić go na płytce i odpalić (zbootować) z tej
    > płyty. Ja tak zrobiłem ale nie pamietam nazwy programiku

    A jeśli chodzi o hasło podawane PRZED bootowaniem? To dosyć popularne
    zabezpieczenie...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2010-06-29 12:32:19
    Temat: Re: Haslo w biosie Laptop
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mam inny numer:
    Hasło znam i działa, ale od kiedy je założyłem nie mogę się dostać do biosu (żeby...
    zmienić hasło ;)) tylko od razu ładowanie
    systemu mi wskakuje.
    Jakaś podpowiedź?
    Nie ma dostępu do tego bios od strony systemu operacyjnego.

    -----

  • 7. Data: 2010-06-29 12:52:18
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 29-06-2010 o 14:32:19 ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > systemu mi wskakuje.
    > Jakaś podpowiedź?
    > Nie ma dostępu do tego bios od strony systemu operacyjnego.

    Producent tego cuda nie ma na stronie programów do flashowania spod
    Windows?

    --
    Brak sygnaturki.