  • Data: 2009-01-16 12:21:06
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gkpsv7$pkh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie. Ale znam życie i wiem że BYWAJĄ.

    Tak i węszysz je wszędzie.
    Baw się w to sam - to nie moja bajka.

    > Pisałem już jak można było obejść upór nadawców.
    > MUX1 dla TVP i NAKAZAĆ uruchomienie (Minister Skarbu ma uprawnienia
    > własciciela) a MUX2 dla dotychczasowych prywatnych.
    > Niech z nim robią co chcą.
    > Nikt im nie każe nadawać.

    Pewnie problem polegał na tym, że TVP w ten sposób straciłaby część rynku,
    sporą część.
    Ludzie nie musieliby przechodzić na dvb-t, skoro pozostałby im wybór
    oglądania polsatu i tvn w analogu.
    I kto wie czy właśnie o to polsatowi i tvn nie chodziło.
    Wreszcie mieliby większy zasięg niż tvp.

    Ale nikt do góry nie jest na tyle głupi, żeby dać im taki prezent.
    Wtedy dopiero mógłbyś wrzeszczeć jak to skorumpowali KRRiT.

    > Czemu tak nie zrobiono mimo że Prezes UKE tak proponował

    Napisałem powyżej czemu.
    Trzeba patrzeć trochę dalej niż to się Tobie wydaje.

    > Z podobnym kompromisem mamy tu do czynienia,

    Oceniaj sobie jak chcesz.
    Kompromis właśnie na tym polega, że nikt nie jest w pełni zadowolony.