  • Data: 2009-01-16 12:02:36
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaka jest moja teoria?
    > Bo na pewno nie bzdury, które poniżej zaprezentowałeś.
    > Nie potrafisz żyć bez spisków, nie mieści się że świat może bez nich
    > istnieć?

    Nie. Ale znam życie i wiem że BYWAJĄ.
    Ktoś kto uważa że "spisek" może istnieć tylko w urzędzie gminy w pipidówce
    gdzie za łapówę wybierze sie tę a nie inną firmę do wywozu gnoju z lokalnej
    fermy to jest w błędzie.
    Otóż nieuczciwe postępowanie jest tym bardziej prawdopodobne im większe
    pieniądze wchodzą w grę.
    Ja zresztą nie przesądzam o "kupieniu" harmonogramu ale skoro TAK NIE JEST
    TO CZEMU JEST WŁAŚNIE TAKI ?
    Inną odpowiedzą jest tylko: NIEUDOLNOŚĆ.

    > Cały czas spiskowo zakładasz, że cyfryzacja została spowolniona celowo.
    > A to bzdura jest.
    > Spowolnienie w stosunku do planów UKE do kompromis wobec nadawców, którzy
    > nie wyrażali na taki plan zgody.
    > Nie wiem zresztą czy to co powstało im wystarczy.

    Pisałem już jak można było obejść upór nadawców.
    MUX1 dla TVP i NAKAZAĆ uruchomienie (Minister Skarbu ma uprawnienia
    własciciela) a MUX2 dla dotychczasowych prywatnych.
    Niech z nim robią co chcą.
    Nikt im nie każe nadawać.

    Czemu tak nie zrobiono mimo że Prezes UKE tak proponował (wiem że trudno
    znaleźć oficjalne info ale w wywiadzie prasowym ze Streżyńską padło takie
    stwierdzenie).

    Nie zrobiono tak, ponieważ na to nie zgodziła się KRRiT.
    Wolała "kompromis" z nadawcami.

    Wiesz..... taki kompromis to kiedyś zawarł mój sąsiad. bandyta na parkingu
    przytknął mu do głowy pistotel i kazał oddać kluczyki.
    No i poszli na kompromis: on oddał a tamten nie strzelił.

    Z podobnym kompromisem mamy tu do czynienia, tylko że KRRiT "nie swoją głowę
    nadstawia".
    Nadstawia interes obywateli MOGĄC NIE IŚĆ na kompromis - idzie.
    Kompromos ten jak widac ma spowodować to zeby TVP nie uruchomiła się
    niezależnie.

    Teraz tylko czekać sytuacji, gdy TVN i Polsat będą wybrzydzać, że Emitel
    jest za drogi I ONI SIĘ NIE ZGADZAJĄ NA TEGO OPERATORA i skłądają propozycje
    aby to był PSN czy inna spółka która fizycznie nie może temu podołać.
    A że jest u ans wolnośc gospodarcza to nie można nikogo zmuszać.
    To, że przez to i TVP nie zacznie nadawać to inna sprawa.

    To tak jak ze współwłasnoscią nieruchomosci bez sądowego podziału.
    Dwóch ludzi ma po 50% UDZIAŁÓW w domu.
    Ale nie jest rozgraniczone, ze "ten pokój twój a ten mój".
    Nie można podpsiać żadnej umowy (np na przyłącze wodociągowe) bez zgody
    drugiej strony.
    Idealny układ aby coś torpedować.
    Czemu go nam zafundowano ?
    Nie wierzę po prostu w takie przypadki. Znam życie dosć dobrze.
    Nikt nie może tłumaczyć, ze NIE PRZYSZŁO MU DO GŁOWY żeby MUX1 dac dla TVP a
    MUX2 prywatnym (nie mogli by prostestować w sądach - mają swoje a że nie
    chcą nadawać to ich sprawa).
    Otórz było to przedstawiane w rozmowach przez UKE.
    Pytam: czemu odrzucono tę drogę ?
    Może by jakism dziennikarz zadał to pytanie w KRRiT ?
    Co odpowiedzą ?
    Tylko wykrętami mogą. Codziennie w TVN24 jest taki program "Prosto z
    Polski".
    Tam codziennie jakis lokalny kacyk wije się jak piskorz gdy stawiają go
    naprzeciw biednych ludzi cierpiących przez decyzje takowego a gdy go zapytać
    DLACZEGO tak zadecydował - bełkoce.
    No bo co ma powiedzieć ? Prawdę ? Toż byłby jego koniec.
    Bo albo nieudolnosc albo przestępstwo wchodzi w grę.
    I za to i za to nalezy się papa ze stanowiska.
    Ale w mediach o cyfryzacji nic się "ludowi" nie powie. To nie jest sprawa
    dla "bydła".
    To jest "nasza wewnętrzna sprawa" i żadne medium elektroniczne nigdy nic o
    tym nie mówi.
    Podobnie było z wyłączaniem OIRTu.
    Zero dyskusji na ten temat w mediach elektronicznych (poza informacjami ale
    kilka dni przed wyłączeniem).
    Bo to niebezpiecznie zahacza o intetesy własne nadawacy.
    O tym się publicystyki nie robi.

    Ja nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii świata.
    Nie uważam, że 11 wrzesnia to sprawka amerykanów czy żydów.
    Nie wierzę w Marsjan itp.
    Ale znam ludzką psychikę i mentalnosc polskiego biznesu.
    Lekarz czasem stawia diagnozę "z wywiadu" (pacjent opisuje co go boli).
    Są schorzenia nie do zdiagnozowania w inny sposób.
    Tu mamy podobną sytuację.
    Dostajemy skandaliczny harmonogram i mamy uwierzyć w co ? Że dlaczego jest
    skandaliczny ?
    No chyba że jestem w "mylnym błędzie" jak twierdzi klasyk i za jego radą
    "stłukę termometr i nie będę mieć gorączki".
    Można zawsze powiedzieć, że harmonogram nie jest skandaliczny (a 2+2=5) a
    kto twierdzi inaczej ten oszołom.
    Niestety - taką metoda jaką Ty dyskutujesz można dorabiać gębę każdemu
    adwersarzowi.
    Policjant okłada 90 letnią staruszkę pałą ? Widocznie dokonała napaści a kto
    twierdzi że było odwrotnie ten chuligan (bo każdy chuligan nie lubi policji
    a każdy pijak to złodziej).
    Złapiesz za rękę kobietę-kieszonkowca w autobusie ? Co ? Za rękę ?
    Molestował panie władzo ! Tu mnie macał !
    Jeśli taki ma być świat to lepiej nic nie zauważać.
    Nic nie krytykować bo jak nie zrobiłeś zdjęcia i nie masz dowodów to
    "snujesz spiskowe teorie".
    Tyle tylko że spiski na swiecie są od poczatku jego istnienia.
    Te, które się kończą sukcesem to właśnie te których się nie udało udowodnić
    a winnych osądzić.
    Mamy rozumieć, że spiski może i bywają ale wszystkie zawsze ludzkosć
    prowadziła tak nieudolnie że się zdekonspirowały.
    Aż taki naiwny to nikt nie jest.
    No więc bywają skuteczne spiski.
    A skoro tak to należy zakładać że CZASEM możemy mieć z nimi do czynienia.
    Tylko że tutaj słowo "spisek" raczej nie pasuje.
    Można podejrzewać jedynie ordynarną, pospolitą (w naszej części świata)
    korupcję.
    Podejrzewać rzecz jasna, bo nikt uczciwy tego nie przesądzi zza biurka i
    klawiatury.

    vari