  • Data: 2009-01-19 14:26:48
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Jan 2009 17:33:50 +0100, "pitpull" <pitpull@pitpul..com>
    wrote:

> [...]
    i-w-polsce.html

    >Czy ktoś umie/może mi powiedzieć, jak będzie z realnym zasięgiem nadajnika z
    >Rabki (uruchomienie lipiec 2010) ....
    >Teoretycznie mieszkam pod Krakowem (autobusem 31km do dworca ...) ale mam po
    >drodze górke, więć TVP1 i TVP 2 odbieram z Rabki (kanały 31 i 36), a
    >"resztki" TVP3 i polsatu z Chorągwicy (kanały 50 i 53) po reszcie nawet
    >śladu nie ma.
    >Ale z tego co doczytałem moc nadajnika DVB będzie duuużo mniejsza - i tego z
    >Chorągwicy i tego z Rabki.....

    nie ma co sie za wczasu podniecac/cieszyc ani martwic. Jak gdzies nie
    bedzie pokrycie, to doloza maly nadajnik doswietlajacy. W dvb-t jest
    takie cos - taki repeater, ze potrafi odebrac sygnal i powtorzyc go na
    tym samym kanale. Wiec nawet wladze miasta sa wstanie zalatwic taki
    nadajnik dla swojego miasta (jakby byl problem).

    A z drugiej strony w trudnych przypadkach powinien byc dostepny ten
    sam sygnal co leci w dvb-t ale z satelity dvb-s (tylko potrzebna
    bylaby jakas karta). Tak robia w hiszpanii.

    --
    ThinkXtra