  • Data: 2009-01-17 16:00:53
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kurde, TVP 3 z Kołowa to jakas paranoja, nie da się na to patrzeć na
    > trzeźwo. A jeszcze większym badziewiem jest Polsat, od niepamiętnych
    > czasów transmitowany przez zepsuty nadajnik :-). Więc nie gadaj o
    > "idealnym odbiorze z RTCN Kołowo". Chyba że 50 % to dla CIebie ideał ;-).

    Polsat wie o awarii swojego nadajnika (powiadomiłem operatora czyli RSTV) i
    nic nie robi.
    Mnie ten mały pasek nie przeszkadza. Podobno to problem z przetwornicą.
    No cóż - takich mamy nadawców.
    Widz się nie liczy.
    Idealnie mam za to TVP1. Reszta faktycznie ma mankamenty ale leżą one po
    stronie nadawcy - sygnał mam bardzo dobry i czysty.
    Pewnie, że to nie DVD ale np wygrywa jakosciowo z sygnałem Cyfrowego Polsatu
    (mam na piętrze ich odbiornik pożyczony od znajomego, który dużo podróżuje i
    gdy go nie ma to mogę używać jego odbiornik).
    Kołowo to niebo a CP to ziemia jeśli porównywać.
    TVP1 z kolei mam tak samo z Kołowa jak z Cyfry+.
    Przynajmniej mogę w razie nagrywania na VHS, zapisać kompletny sygnał NICAM
    na taśmie (innych form zapisu jeszcze się nie dorobiłem).
    vari