  • Data: 2009-01-16 10:40:36
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > niestety taka jest prawda na harmonogram najwiekszy wplyw mieli TVN i
    > Polsat oraz Emitel ktorzy przekonali do niego KRRiT.

    Bardzo możliwe.
    Ale to nie znaczy że przekupili, jak to sugerował mój przedpiszca.

    >TVP miala wlasny pomysl na cyfryzacje ale co dziwne pisowska Rada woli
    >porozumiewac sie dzis z komercja niz z TVP.

    Między "woli" a "nie ma wyjścia" jest duża rozbieżność.
    Można było oczywiście iść na wojnę i ciągać się do 2013 roku po sądach, ale
    do niczego dobrego by to IMO nie doprowadziło.
    Lepszy jest kompromis, który co prawda później, ale zapewni bezbolesne
    zrealizowanie celu.