  • 21. Data: 2010-10-14 19:07:35
    Temat: Re: Handel podrabianymi częściami.
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.10.2010 20:57, konieczko pisze:
    > Czytam grupe codziennie od kilku lat i nie przypominam sobie zeby ktos
    > sensowny cos konkretnego o tym napisal.
    A ja czytam co jakiś czas od kilku lat i pamiętam, że Verox pisał o
    problemie z PIC'ami. groups.google.com znajdują.

    Może magnez na pamięć?

    Michoo

  • 22. Data: 2010-10-14 19:19:43
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 21:07, Michoo pisze:
    > A ja czytam co jakiś czas od kilku lat i pamiętam, że Verox pisał o
    > problemie z PIC'ami. groups.google.com znajdują.
    >
    > Może magnez na pamięć?

    Cos pisal ale nic konkretnego pewnie jak zwykly przyglup nie potrafil
    ogarnac prostego procka. Zadnych konkretow tylko szczanie na sciane .

    Jak mozna rezystor podrobic to ja tego nie rozumiem, podobnie z procesorem.

    Mozna wyprodukowac niepelnowartosciowy, nie trzymajacy parametrow ale
    podrobiony ?

  • 23. Data: 2010-10-14 21:50:54
    Temat: Re: [OT] [KANAPKA]Handel podrabianymi częściami.
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.10.2010 21:19, konieczko pisze:

    > Cos pisal ale nic konkretnego
    Zaawansowane braki w pamięci, zanik podstawowych umiejętności (jak np.
    obsługi googli)... Skontaktuj się jak najszybciej z serwisem, bo Ci
    procesor siada.

    > pewnie jak zwykly przyglup nie potrafil
    > ogarnac prostego procka.
    Ocenianie wszystkich swoją miarą w Twoim przypadku nie jest najlepszym
    pomysłem - będziesz czuł się otoczonym jedynie przez chamów, przygłupów,
    idiotów i kretynów.

    > Zadnych konkretow tylko szczanie na sciane .
    Twoje perwersje związane z oddawaniem moczu na ściany są raczej poza
    zainteresowaniami tej grupy.

    > Jak mozna rezystor podrobic to ja tego nie rozumiem, podobnie z procesorem.
    Trzeba było uważać na zajęciach ogólnorozwojowych w przedszkolu to by
    teraz problemów z rozumieniem prostych kwestii nie było.

    Zamiast rezystorów wyprodukowanych przez producenta X z gwarantowaną
    dokładnością 0.1% i dużą stabilnością temperaturową umieszcza się w
    opakowaniach z logiem X rezystory z chińskiej fabryki Y o dokładności 5%
    i dryfcie 1%/K.

    > Mozna wyprodukowac niepelnowartosciowy, nie trzymajacy parametrow ale
    > podrobiony ?
    Procesor PIC zaprojektowany przez "chińskich inżynierów" na podstawie
    noty katalogowej i sprzedawany pod logiem ALMOST_PIC za 30% ceny
    procesorów Microchipa jest "niepełnowartościowym zamiennikiem".
    Sprzedawany z logiem Microchip jest podróbą.

    --
    Michoo

  • 24. Data: 2010-10-14 22:15:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Oct 2010 21:19:43 +0200, konieczko wrote:
    >Jak mozna rezystor podrobic to ja tego nie rozumiem,

    Bierzesz najtanszy weglowy, ale wsadzasz w pudelko z napisem
    "Philips metal 1%" ..

    J.

  • 25. Data: 2010-10-15 23:25:56
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    marko1a wrote:

    > Użytkownik "Dlabink" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > A co z celnikami przechwytującymi tony podrabianych szmat, torebek i
    > butów?

    to sa akcje propagandowe. mieszkam przy granicy to troche mam swiadomosc jak
    to dziala ;) to troche jak z policja lapiaca narkomanow - ilu takich mozesz
    zlapac w ciagu dnia? o ile jest to tansze i latwiejsze niz lapanie
    prawdziwych przestepcow?
    dla mediow (i publiki) nie liczy sie jakosc akcji, ale sztuki .
    pozniej z tego sa medale, premie , itd.

    niestety wiara w to ze policja sluzy zeby bylo sprawiedliwie,
    sluzba zdrowia zeby leczyc itd. to tzw. system urojen i z tego sie ludzi
    leczy ;p

  • 26. Data: 2010-10-16 20:55:31
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 14 Oct 2010 23:50:54 +0200, Michoo napisał:

    > Zaawansowane braki w pamięci, zanik podstawowych umiejętności (jak np.
    > obsługi googli)... Skontaktuj się jak najszybciej z serwisem, bo Ci
    > procesor siada.

    Pewnie podróba ;-)

    [...]

> [...]
    > procesorów Microchipa jest "niepełnowartościowym zamiennikiem".
    > Sprzedawany z logiem Microchip jest podróbą.

    Podziwiam Cię za wytrwałość w dyskusji, on i tak nie zrozumie Twojego
    przesłania, szkoda strzępić klawiature.
    Btw: ktoś tutaj pisał o chipach TI chyba, do których chinole "zapomnieli"
    włożyć struktur...

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 27. Data: 2010-10-18 08:22:29
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    napisał w wiadomości news:4cb8e305$0$27035$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > niestety wiara w to ze policja sluzy zeby bylo sprawiedliwie,
    > sluzba zdrowia zeby leczyc itd. to tzw. system urojen i z tego sie ludzi

    Tylko że kolega Dlabink słowem znawcy tematu napisał raz a krótko że nie są
    od tego ale nie raczył nas uświadomić dlaczego mimo że podałem przykład
    takiej działalności tych urzędników gdy latają za TIRami wypełnionymi
    szmatami i torebkami.

    Marek

  • 28. Data: 2010-10-21 03:24:18
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    d...@j...googlegroups
> [...]
    > są od tego ale nie raczył nas uświadomić dlaczego mimo że podałem przykład
    > takiej działalności tych urzędników gdy latają za TIRami wypełnionymi

    toz ci tlumacze. jak komus to na reke i za to zaplaci, to polataja i za
    szmatami. inaczej niezbyt.