  • 1. Data: 2010-10-13 17:26:57
    Temat: Zna ktoś sprzęt pomiarowy firmy GOULD ?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Witam
    Czy ktoś z Kolegów zna ten sprzęt ?
    http://allegro.pl/oscyloskop-cyfrowy-gould-4x-200-mh
    z-trutrace-i1253970823.html#
    Warte to coś, czy to taki "chińczyk" w większej obudowie ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-10-13 17:37:00
    Temat: Re: Zna ktoś sprzęt pomiarowy firmy GOULD ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Grzegorz Kurczyk wrote:

> [...]
    z-trutrace-
    i1253970823.html#
    > Warte to coś, czy to taki "chińczyk" w większej obudowie ;-)

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś sprzęt firmy Gould był bardzo dobry. Cena
    adekwatna do nazwy :-). Miałem w pracy oscylografy na taśmę papierową z
    demobilu GSE Space Shuttla. Trzeba było dokupić wtyki jack, bo nietypowe.
    Kosztowały 200$. Za sztukę.
    W każdym razie za tą cenę warto kupić. Oscyloskopy mieli porównywalne do Le
    Croya.

    Waldek