  • Data: 2014-04-23 20:24:36
    Temat: Re: Hamowanie elektrowrzecina falownikiem
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5357ef39$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...
    > "BartekK"
    > Tak, ale obok jest uwaga, że parametr ten jest pomijany przy
    > sterowaniu wektorowym. A takie miałem cały czas.
    > Ale ostatnie próby jakie robiłem to faktycznie wyłaczyłem wektorowe.
    > Może to się przyczyniło do spalenia, ale nadal nie wiem dlaczego ten
    > prąd taki wysoki był.
    >
    > Robert

    istnieje jeszcze problem przeciągnięcia (staal) zwiększając Hz rośnie
    jednocześnie napięcie i czasami tego napięcia brakuje, wtedy silnik
    zamiast przyśpieszać zwalnia i faluje
    wtedy trzeba ustawić charakterystykę U/F na zwiększony moment czyli
    wykres garbaty
    częstotliwość bazowa to ta w której napięcie jest max i powinna być
    przepisana z parametrów elektrycznych silnika
    ogranicznik prądu musi być ustawiony bo właśnie on jest
    zabezpieczeniem przed spaleniem

    jeffrey