  • 11. Data: 2013-12-31 13:15:29
    Temat: Re: "Halogen LED" - rozebrany
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.12.2013 12:30, AlexY pisze:

    > E27 nie, stłukł mi się 2W zamiennik halogena z wtykiem jak startery do
    > świetlówek.

    LEDowy? Co ma w środku? Możesz narysować schemat albo fotkę zrobić?

    ToMasz

  • 12. Data: 2013-12-31 14:46:54
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52c2b561$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...

    > LEDowy? Co ma w środku? Możesz narysować schemat albo fotkę zrobić?

    W chinczykach masz klony tego
    http://www.ebay.pl/itm/LOT-MR16-12V-24Vdc-4-7x1W-Pow
    er-Supply-LED-Driver-for-4W-7W-LED-Light-Lamp-Bulb-/
    400535302604?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5d4
    1c3b1cc

    http://www.ebay.pl/itm/2pcs-4-5x1-W-Watt-High-Power-
    LED-Light-lamp-Driver-Power-Supply-85-265V-300ma-/13
    0904639607?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e7a864877

    http://www.ebay.pl/itm/1-3W-LED-Light-Lamp-Driver-Po
    wer-Supply-Converter-AC-85-260V-to-DC-3-14V-/1711662
    19144?pt=AU_B_I_Electrical_Test_Equipment&hash=item2
    7da4d3b88

    Czesto sieja po radiu.

    Tmek

  • 13. Data: 2013-12-31 22:52:27
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 31-12-2013 17:50, AlexY pisze:

    > kondensator 220nF i rezystor 1k/1W szeregowo z prostownikiem a z wyjścia
    > prostownika ledy w szeregu, równolegle z diodami opornik 1M do
    > rozładowania kondensatora po wyłączeniu.

    Na pewno 1M równolegle z diodami? Raczej z kondensatorem.

  • 14. Data: 2014-01-06 11:34:37
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 29.12.2013 20:09, schrieb ToMasz:
> [...]
    > uszczelki gumowe!
    > W lampie jest driver w plastikowej obudowie, niebardzo się grzeje
    > podczas działania. LED COB grzeje się mocno. mimo dużego radiatora jest
    > ciepły. Lampa rozebrana na kawałki, świeci tak samo "halogenowo" jak
    > przedtem. tzn światło jest bardzo punktowe, w pobliżu oślepiające, w
    > oddali daje ostry cień. nie mam bladego pojęcia czy oświetlałoby klatkę
    > schodową wystarczająco skutecznie czy nie. Tak czy inaczej, raczej
    > skłaniam się ku takim źródłom oświetlenia (po rozmontowaniu), zamiast

    W domu mam lampy LEDowe 750lm kupione po 5EUR w lokalnym Kauflandzie.
    Normalne oprawy E27. Nie jest to klatka schodowa tylko przedpokój.
    Montowni SMD tam nie założysz, ale jest wystarczająco jasno by się ubrać
    i ochędożyć. Taką samą lampę mam też w klopie i w kuchni. Do kuchni by
    nie wystarczyło, ale tam mam 2400lm pod okapem. Zrobione własnoręcznie z
    gotowych modułów.

    Waldek