  • 1. Data: 2011-08-26 16:05:12
    Temat: Halasujaca linka predkosciomierza
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Hej,

    Mechanik u znajomego w Oplu Astrze I z wlasnej inicjatywy wymienil
    linke do predkosciomierza, bo cos mu sie nie podobala. Efekt jest taki,
    ze nowa linka halasuje. Wedlug zapewniem mechanika po 1000km miala sie
    "dotrzec"... ale sie nie dotarla. Ponowna wizyta na "poprawke" nic nie
    dala. Czy po wymiania tej linki jest taka trudna? Co jest felerne -
    mechanik czy linka?

    p.

  • 2. Data: 2011-08-26 21:30:08
    Temat: Re: Halasujaca linka predkosciomierza
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "dotrzec"... ale sie nie dotarla. Ponowna wizyta na "poprawke" nic nie
    > dala. Czy po wymiania tej linki jest taka trudna? Co jest felerne -

    Linka, zamontować starą :)

    pozdr
    lublex

  • 3. Data: 2011-08-26 22:14:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 16:05:12 +0200, perszing napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Mechanik u znajomego w Oplu Astrze I z wlasnej inicjatywy wymienil
    > linke do predkosciomierza, bo cos mu sie nie podobala. Efekt jest taki,
    > ze nowa linka halasuje.

    Takie są niestety zamienniki :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2011-08-27 08:50:11
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Takie są niestety zamienniki :)

    Też miałem problem po wymianie linki prędkościomierza w fieście. Hałasowała
    jak hasler w lokomotywie :-)
    Wymieniłem kolejny raz na zamiennik polskiej firmy linex i nastała cisza :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2011-08-27 15:21:27
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

> [...]
    > "dotrzec"... ale sie nie dotarla. Ponowna wizyta na "poprawke" nic nie
    > dala. Czy po wymiania tej linki jest taka trudna? Co jest felerne -

    hehe
    kolejny przyklad na stwierdzenie- lepsze wrogiem dobrego- skoro cos dziala
    to po co ruszac??
    niech mechanior teraz kombinuje co zrobic jak sie czepil...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl