  • 1. Data: 2009-10-02 17:25:13
    Temat: Hałasująca kawa - rorząd i ubytki w wałkach rozrządu
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Hej,

    pomęczę bo mam już rozgrzebane moto i nie wiem co z tym robić.
    Chciałem wyregulować zawory, więc zdjąłem sobie dzisiaj pokrywe żeby
    jutro mieć rano wszystko gotowe i ew. zdążyć jeszcze po płytki.

    Trochę mi mina zrzedła gdy po zdjęciu pokrywy na jednej krzywce
    ujrzałem ubytek, nie miałem już czasu rozkręcać reszty żeby obrócić
    wałem i pooglądać resztę ale jutro rano wezmę się za to i porobię
    zdjęcia.

    Jaki może być powód pojawienia się ubytków w krzywkach? Czy to może
    być siadający rozrząd i stąd ten hałas? Na co zwrócić jeszcze uwagę no
    i co robić? Szukać wałków?

    Dzięki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2009-10-02 17:31:21
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 2 Paź, 19:25, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Jaki może być powód pojawienia się ubytków w krzywkach? Czy to może
    > być siadający rozrząd i stąd ten hałas? Na co zwrócić jeszcze uwagę no
    > i co robić? Szukać wałków?

    Aha no i:
    - w serwisie 12kkm temu mówili, że wszystko w super stanie i nie ma
    problemu,
    - olej tylko pełen syntetyk Castrol Power 1 Racing

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-10-02 17:35:25
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    > ujrzałem ubytek, nie miałem już czasu rozkręcać reszty żeby obrócić
    > wałem i pooglądać resztę ale jutro rano wezmę się za to i porobię

    a jak wyglada ten ubytek? wyrwany czy odłupany kawałek na krawedzi czy
    może takie złuszczenie na powierzchni roboczej?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-10-02 17:45:23
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 2 Paź, 19:35, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > a jak wyglada ten ubytek? wyrwany czy odłupany kawałek na krawedzi czy
    > może takie złuszczenie na powierzchni roboczej?

    http://www.zrxocboard.com/board/showthread.php?t=185
    06 o tak jak tu.
    Taka jakby dziura o nieregularnym kształcie kształt ala kleks. Właśnie
    znalazłem ten wątek i przypomniało mi się też pytanie FRANZZZ-a o
    wadzie fabrycznej wałków w ZZR (bez odpowiedzi).

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-10-02 17:51:19
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości

> [...]
    >znalazłem ten wątek i przypomniało mi się też pytanie FRANZZZ-a o
    >wadzie fabrycznej wałków w ZZR (bez odpowiedzi).
    A Ty mowiles zeby uwazac na penkajaca rame ;)
    Coz na zime bede patrzyl na swoj sprzet i przyjze sie takze temu elementowi.
    A jednak bylo zostac przy suzuki ;P

    pozdr

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 6. Data: 2009-10-02 18:04:07
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    > znalazłem ten wątek i przypomniało mi się też pytanie FRANZZZ-a o
    > wadzie fabrycznej wałków w ZZR (bez odpowiedzi).

    to wygląda tak samo jak złuszczenie bieżni przeciążonego łozyska
    tocznego. Czyli jednak cos z tymi wałkach musi byc

  • 7. Data: 2009-10-02 18:06:08
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 2 Paź, 20:04, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > to wygląda tak samo jak złuszczenie bieżni przeciążonego łozyska
    > tocznego. Czyli jednak cos z tymi wałkach musi byc

    Ale znalazłem tego posta, ktoś w 2007 tu też pytał i nawet ostatnio w
    Top Motor mówili, że w ZZR lubią wałki lecieć. Więc chyba jeździć? Nie
    pałuję pod czerwone itd. tylko normalna jazda miejska/trasa bez
    szaleństw.

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-10-02 22:20:44
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "BartekZX9R" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jednak bylo zostac przy suzuki ;P

    u mnie w Suzuki w taki sam sposob walek polecial :)))
    Miesiac temu wyminialem :) Ale po calosci poszedlem i cala glowica z walkami
    jest od innego, nowsiejszego ;)))

    ---
    TasmaN
    GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    t...@g...pl

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4477
    (20091002) __________

  • 9. Data: 2009-10-03 00:20:27
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Fri, 2 Oct 2009 10:25:13 -0700 (PDT), Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    > nie miałem już czasu rozkręcać reszty żeby obrócić
    >wałem i pooglądać resztę ale jutro rano wezmę się za to i porobię
    >zdjęcia.

    A co i po co chcesz rozbierac? Pstryknij rozrusznikiem i już.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 10. Data: 2009-10-03 17:42:48
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

> [...]
    > ujrzałem ubytek, nie miałem już czasu rozkręcać reszty żeby obrócić
    > wałem i pooglądać resztę ale jutro rano wezmę się za to i porobię

    Nie zrobiłem zdjęć, ale pooglądałem trochę no i niektóre krzywki mają
    małe ubytki, największy jest na wlocie 4 cylindra. Poszperałem w necie
    i problem jest znany (w innych krajach nawet po gwarancji wymieniali
    wałki), niektórzy nie wymieniają i jeżdzą i tak też zrobię :-)

    BTW. Jest ktoś z Wawy komu zostało po regulacji 7 płytek 9,5mm x 255 i
    chce je sprzedać? W Larssonie dopiero mogą być na środę :-(
    --
    Artur